نکونام با حضور در بازی ستارگان موافقت کرد؛ مهدوی کیا هم می آید

نکونام با حضور در بازی ستارگان موافقت کرد؛ مهدوی کیا هم می آید

وبسایت رسمی برنامه نود - پس از حرف و حدیث هایی که درخصوص لغو بازی ستارگان ایران و لالیگا به دلیل اختلافات به وجود آمده مطرح شد به نظر می رسد مشکلات حل شده و این بازی با حضور نکونام و دیگر بزرگان فوتبال ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش وبسایت نود، بازی ستارگان فوتبال ایران و لالیگای اسپانیا پنجشنبه این هفته در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و در شرایطی که شرکت جواد نکونام در این مسابقه منتفی شده بود مشکلات در این زمینه حل شده است.

با مذاکرات انجام شده و پادرمیانی علی پروین، نکونام برای حضور در بازی چراغ سبز نشان داده و با توجه به حضور نکونام علی پروین، خداداد عزیزی و تعداد دیگر از ستارگان سرشناس فوتبال که با خداداد عزیزی هماهنگ بودند برای حضور در بازی اعلام آمادگی کردند. مسابقه ای که بازی خداحافظی نکونام نخواهد بود و این بازیکن در کنار دیگر ستارگان فوتبال ایران برابر ستارگان لالیگا به میدان خواهد رفت.

لیستی از بازیکنان توسط علی پروین و خداداد عزیزی تهیه شده و جواد نکونام هم در تعیین بازیکنان نظر خود را اعلام کرده است. بازیکنانی مثل کریم باقری، مهدی مهدوی کیا و خداداد عزیزی قطعا در بازی حضور خواهند داشت. از بین علی دایی و علی کریمی هم یک نفر در این مسابقه شرکت می کند.

مهدوی کیا پس از دعوت رسمی برای حضور در بازی اعلام آمادگی کرده و او چهارشنبه به ایران می آید تا در مسابقه پنجشنبه شرکت کند. قرار است از وحید هاشمیان هم دعوت رسمی به عمل آید تا این بازیکن سابق تیم ملی هم برای بازی به ایران بیاید.

بازیکنان جدیدی هم نسبت به لیست قبلی با توجه به نظرات جواد نکونام اضافه شده که از جمله آنها می توان به مهدی امیرآبادی و جواد کاظمیان اشاره کرد.

قرار است لیست نهایی بازیکنان تیم ستارگان ایران در این مسابقه تا فردا اعلام شود.

صحبت هایی مبنی بر سرمربی گری برانکو و کی روش در این مسابقه هم مطرح شد که این مسئله منتفی است و برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی روش با توجه به تمرکز روی بازی های پرسپولیس و تیم ملی در این بازی حضور نخواهند داشت. علی پروین هدایت تیم ستارگان ایران را به عهده خواهد داشت.