طرح ساماندهی فضای مجازی از سوی باشگاه استقلال

طرح ساماندهی فضای مجازی از سوی باشگاه استقلال

باشگاه استقلال در نظر دارد تا فضای مجازی مرتبط با حوزه استقلال را ساماندهی نماید.

محسن بزرگی معاون حقوقی باشگاه استقلال در گفت و گو با کاپ اظهار داشت: طرح ساماندهی فضای از سوی معاونت باشگاه استقلال در دست اجرا می باشد.

وی گفت: در شبکه های اجتماعی پیج های زیادی هستند که با برند استقلال شکل گرفتند و رشد کردند و الان دنبال کننده های زیادی دارند و برای خودشان در رسانه ها به قدرت تبدیل شده و تا حدودی نیز تعیین کننده می باشند. از آنجایی که این صفحات از برند باشگاه استقلال استفاده می کنند، باشگاه نیز در نظر دارد تا این سامانه ها را ساماندهی نماید.

معاون حقوقی باشگاه استقلال ادامه داد: البته ما می دانیم که صاحبان این صفحات در فضای مجازی هم زحمات زیادی کشیدند تا به این تعداد فالوور رسیده اند و ما نیز قصد نداریم تا در ریز امور این صفحات اجتماعی دخالت کنیم. تنها از آنجایی که آنها این صفحات از برند استقلال استفاده می کنند، از سوی باشگاه استقلال شناسایی می شوند و ما بیشتر سعی داریم با آنها تعامل داشته باشیم و حتی در بعد رسانه، سیاست های کلان باشگاه را نیز با صاحبان این پیج ها که قطعا نیز درآمدهایی از این راه دارند در میان بگذاریم.

بزرگی گفت: ممکن است به زودی فراخوانی بدهیم تا مدیران و مالکان این صفحات اجتماعی خود را به باشگاه استقلال معرفی نمایند تا ما نیز جلساتی را با آنها در راستای آشنایی و همکاری های دو جانبه برداریم.