رئیس هیات فوتبال خراسان افشاگری کرد؛ از جعل امضا تا حضور در اتاق رئیس!

رئیس هیات فوتبال خراسان افشاگری کرد؛ از جعل امضا تا حضور در اتاق رئیس!

رییس هیأت فوتبال استان خراسان رضوی گفت: دوستان به جای 4 روز معطلی در تهران برای دیدار با تاج اسکوربورد ورزشگاه ثامن را درست کنند.

محمدمهدی برادران در گفت و گو با کاپ، درباره اینکه مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در دفتر تاج حاضر شده و درخواست برکناری او از ریاست این هیأت را عنوان کرده، اظهار داشت: از شنیدن این خبر اصلا غافلگیر نشدم. صبوریان مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان از روزی که بنده در مجمع رأی آوردم دنبال برکناری ام بود چون گزینه اش نبودم و حتی برای اینکه مرا از این عنوان کنار بزند اقدام به جعل امضای مسئول هیأت سبزوار هم کرد. تا اینکه دوستان در سبزوار از این موضوع مطلع شده و حمایت کامل شان از بنده را اعلام کردند.

وی ادامه داد: الان هم کارشان در استان را رها کرده اند و 4 روز است به تهران رفته اند تا با مهدی تاج دیدار کنند. البته رییس فدراسیون در همین ارتباط با من تماس گرفت و گفت که این افراد به دیدارش رفته اند و خواهان برکناری من هستند. من هم اعلام کردم بنده با رأی مجمع آمده ام و با رأی مجمع هم کنار می روم. اما مطمئن باشید که در فوتبال استان خراسان رضوی همه متوجه شده اند که خادمین واقعی شان چه کسانی هستند و چه کسانی در این باره تظاهر می کنند.

رییس هیأت فوتبال استان خراسان رضوی ادامه داد: این افراد که امروز در فدراسیون حاضر شده اند از چند روز قبل هم اعلام کرده بودند که قصد این کار را دارند و در اینجا باید به آقای صبوریان توصیه کنم در عوض این کارها فکری به حال تابلوی ورزشگاه ثامن مشهد بکنند. همه دارایی مشهد با این عظمت همین یک ورزشگاه است که بعد از حدود 13 سال از روزی که به بهره برداری رسیده همچنان تحویل موقت است درحالی که سازه ورزشگاه پس از این سالها در حال تخریب است. این در حالی است که در دیگر استان ها در دولت های قبلی ساخت استادیوم هایی بعد از ثامن شروع و تحویل شده و به بهره برداری هم رسیده است ولی هنوز نتوانسته اند تابلوی این ورزشگاه را تعمیر کنند.

برادران افزود: من جای صبوریان بودم در این دوران یک، یک ریالی برای فوتبال استان می آوردم نه اینکه دنبال کارشکنی باشم و به شهرستان ها اعلام کنم که به آنها زمین نمی دهیم. ما در قرن بیست و یکم زندگی می کنیم که دوران مشارکت مردمی است و این قبیل رفتارها منسوخ شده است.

رییس هیأت فوتبال استان خراسان رضوی گفت: اگر تا کنون در این ارتباط حرفی به میان نیاورده بودیم به دلیل این بود که نمی خواستم شرایط خوبی که بر فوتبال استان حاکم است دستخوش حاشیه های بی دلیل نشود. ما برای اولین بار در دوران فوتبال استان دو نماینده در لیگ برتر داریم و  تیم فوتسال فرش آرای مشهد هم در رده دوم جدول جایگاه خوبی دارد. امیدوارم هر اتفاقی می افتد لطمه ای به فوتبال استان وارد نشود.

بر اسا این گزارش، طبق گفته برادران، رئیس هیات فوتبال مشهد، همراه مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی، علی شیخ الاسلامی مدیرعامل سابق باشگاه پیام مشهد و حسن نوری دبیر اسبق هیأت فوتبال مشهد هم به فدراسیون فوتبال رفته بودند که البته این نفرات موفق به دیدار با تاج نشدند و رییس فدراسیون فقط با صبوریان دیدار کرده است.