ماتزاری: رابطه دوستانه ای با کونته ندارم، اما با او دست خواهم داد

ماتزاری: رابطه دوستانه ای با کونته ندارم، اما با او دست خواهم داد

وبسایت رسمی برنامه نود - هفته دوم لیگ برتر انگلیس در حالی از امروز شروع می شود که در یکی از رقابت های این هفته واتفورد در خانه از چلسی پذیرایی می کند.

به گزارش وب سایت نود، واتفورد و چلسی که در فصل گذشته به ترتیب با کسب رتبه های سیزدهم و دهم به کار خود پایان دادند، سکان هدایت تیم های خود را به مربیان ایتالیایی سپرده اند. آنتونیو کونته و والتر ماتزاری دو مربی ایتالیایی هستند هدایت این دو تیم انگلیسی را بر عهده دارند و همین مسئله می تواند بر حساسیت این مسابقه بیفزاید.

والتر ماتزاری و آنتونیو کونته از زمانی که در سری آ مشغول کار بوده و هدایت تیم های ناپولی و یوونتوس را بر عهده داشتند، رقابت بسیار سخت و شدیدی با یکدیگر پیدا کردند. امروز پس از چندین فصل که کونته فقط در تیم ملی ایتالیا فعالیت داشت و این دو مربی هیچ مصافی با یکدیگر نداشتند، بار دیگر شاهد تقابل این دو مرد ایتالیایی خواهیم بود، البته این بار در لیگ برتر انگلیس.

 رابطه این دو ایتالیایی پس از آن سرد و تیره شد که ماتزاری در مصاحبه ای گفته بود کونته (در زمان مربیگری در یوونتوس) سبک و شیوه بازی در سیستم 2-5-3 را از او تقلید می کند. و حالا پیش از تقابل والتر ماتزاری و آنتونیو کونته در هفته دوم لیگ انگلیس، سرمربی واتفورد درباره این دیدار و رویارویی با آنتونیو کونته، برای رقیب خود حسابی خط و نشان کشید و گفت:

دوستی مفهوم بسیار بزرگ و مهمی دارد؛ بنده به کونته به عنوان یک انسان و یک مربی بسیار احترام می گذارم، اما پیوند دوستی و داشتن رابطه دوستانه موضوعی کاملاً متفاوت است. حتی پیش از بازی با کونته دست خواهم داد. حتی در نشست مربیان تیم های لیگ برتر انگلیس که پیش از شروع فصل برگزار شد، همدیگر را ملاقات کردیم و با هم دست دادیم. مشکل خاصی بین ما نیست اما باز هم تأکید می کنم که از نظر من پیوند دوستی، مفهوم بسیار مهمی دارد.

واتفورد در حالی به مصاف چلسی خواهد رفت که در هفته اول در دیدار برابر ساوتهمپتون به تساوی یک بر یک دست یافت، اما شاگردان آنتونیو کونته در دیدار هفته گذشته مقابل وستهام به برتری 2 بر یک رسیدند.

2081