چلسی 4-2 واتفورد؛ برد شیرین آبی پوشان در دقایق پایانی

چلسی 4-2 واتفورد؛ برد شیرین آبی پوشان در دقایق پایانی

وبسایت رسمی برنامه نود - چلسی بازی 2-1 باخته را با برد 4-2 عوض کرد.

به گزارش وبسایت نود، در بازی آغازین روز شنبه از هفته نهم لیگ برتر انگلیس، چلسی موفق شد در خانه به سختی از سد واتفورد بگذرد، اما تیم کونته با این برد دلچسب، تا حدی از فشارها روی خود کاست.

در دومین بازی از هفته نهم لیگ برتر انگلیس، چلسی عصر شنبه در استمفوردبریج میزبان واتفورد بود. یاران کونته شروع خوبی داشتند و مزد برتری خود را در 15 دقیقه ابتدایی گرفتند. ضربه زیبا و کات دار پدرو در دقیقه 12 بعد از برخورد به تیر راهی دروازه شد و بازی 1-0 شد. بعد از حدود ده دقیقه پس از آن که چلسی گل اول خود را به ثمر رساند، واتفورد بود که کاملاً سوار بر بازی شد و چلسی را تحت فشار گذاشت، البته آبی پوشان هم فرصت هایی برای گلزنی داشتند که در استفاده از آن بی دقت بودند.

اما بالاخره فشار واتفورد در نیمه نخست جواب داد و در دقیقه 45+1 دوکوره با یک ضربه دیدنی، بازی را 1-1 کرد. نیمه دوم فشار واتفورد در 15 دقیقه ابتدایی، چلسی را شوکه کرد، یاران سیلوا، به سه موقعیت گل عالی رسیدند که یکی از آن ها توسط پریرا در دقیقه 49 به گل تبدیل شد تا بازی 2-1 به نفع میهمان شود. در حدود دقیقه 60 باتشوایی جای موراتا را گرفت و این بازیکن ده دقیقه بعد از ورودش به زمین، بازی را با یک ضربه سر دقیق، 2-2 کرد.

در شرایطی که چلسی به فشار خود ادامه می داد، آزپیلیکوئتا پیش تاخته بود که در نقش ناجی چلسی ظاهر شد و با یک ضربه سر در دقیقه 87 بازی را 3-2 کرد، در وقت های اضافه بازی هم باتشوایی از اشتباه حریف نهایت استفاده را برد و بازی در نهایت 4-2 به پایان رسید تا چلسی بعد از سه مسابقه ناکامی، به یک برد برسد.

1878