سرمربی آژاکس: سیلسن قبل از بازی با روستوف از علاقه بارسلونا خبر داشت

سرمربی آژاکس: سیلسن قبل از بازی با روستوف از علاقه بارسلونا خبر داشت

وبسایت رسمی برنامه نود - پیتر بوش، سرمربی تیم آژاکس تأیید کرد که جاسپر سیلسن، دروازه بان این تیم از علاقه بارسلونا آگاه است.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، روز جمعه گزارشی منتشر شد که باشگاه بارسلونا 12 میلیون یورو برای جذب این ملی پوش هلندی پیشنهاد کرده است، و به دنبال جانشینی برای کلودیو براوو هستند که در راه انتقال به منچستر سیتی است.

بعد از تساوی 1-1 آژاکس مقابل روستوف در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا، سیلسن به خاطر عملکردش مورد انتقاداتی واقع شد اما بوش صحبت ها مبنی بر حواس پرتی این بازیکن 27 ساله را رد کرد و گفت:

جاسپر دروازه بان بسیار فوق العاده ای است و امیدوارم که اینجا بماند. مارکو اورمارس [مدیر ورزشی] به من گزارش داد که اتفاقاتی حول جاسپر در حال رخ دادن است. جاسپر از قبل بازی با روستوف از علاقه بارسلونا خبر داشت. او در صحنه دریافت آن گل خوب به نظر نمی رسید، اما فکر نمی کنم ربطی به ابراز علاقه بارسلونا داشته باشد. این خیلی ساده است.

بعداً من با او جلسه ای برگزار کردم و در مورد اوضاع صحبت کردیم. من درک می کنم که این معنای زیادی برای او دارد. ابتدا با جاسپر صحبت خواهم کرد و بعد با مارک، و بعد از آن باشگاه بیانیه ای صادر خواهد کرد. شما همیشه می خواهید که بهترین ترکیب را بچینید. اما تا 31 آگوست هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

سیلسن در سال 2011 از NEC به آژاکس پیوست و در این مدت 3 بار قهرمان لیگ هلند شده است.

1771