پورحیدری:درباره صحبت های آتیلا حجازی حرف نمی زنم

پورحیدری:درباره صحبت های آتیلا حجازی حرف نمی زنم

عضو هیات مدیره استقلال گفت:منصوریان من را همیشه مورد مشورت قرار می داده است.

منصور پورحیدری در گفت و گو با کاپ،درباره رفتن خود از سرپرستی استقلال عنوان کرد:صدای ورزشگاه من را خیلی در مسابقات اذیت می کرد.در همین بازی با پیکان،ورزشگاه شهر قدس 30 پله داشت.این موضوع اسباب زحمت برای برخی دوستان را فراهم می کرد که من را ناراحت می کرد.

وی ادامه داد:خیلی تلاش کردم مقاومت کنم.با این وجود دیگر نشستن روی نیمکت مقدور نبود.با این وجود از تیم جدانمی شوم و به استقلال سر می زنم.

عضو هیات مدیره استقلال درباره حضور نصرالله عبداللهی به جای خود گفت:عبداللهی از سال گذشته کنار تیم بود و بر همه چیز اشراف دارد.در هر گرفتاری من داشتم نصی کمک می کرد.به طور حتم عبداللهی تنها کسی است که می تواند در این مقطع به عنوان یک سرپرست تیم را جمع کند.من شخصا به آینده استقلال خیلی امیدوارم.

وی درباره اینکه گفته می شود منتقد اول علیرضا منصوریان است و رابطه خوبی با او ندارد،بیان داشت:اصلا اینطور نیست.من اکثر مواقع در این سال ها با منصوریان در تماس بوده ام.او هم من را همیشه مورد مشورت قرار می داده است.این بحث ها واقعیت ندارند.

پیشکسوت استقلال درباره اظهارات آتیلا حجازی مبنی بر اینکه وی در زمان حضورش در هیات مدیره در سال 86 پشت ناصر حجازی را خالی کرد اظهار داشت:هیچ حرفی درباره آتیلا حجازی و حرف های او نمی زنم.

پورحیدری درباره اینکه فشارهایی برای تغییر در اعضای کادر فنی استقلال وجود دارد گفت:مربیان حاضر در استقلال دستیاران منصوریان هستند.او با این نفرات کار کرده و موفق بوده است.فکر می کنم منصوریان با این نفرات راحت تر است و به همین دلیل کارش را بهتر پیش می برد.