فرناندو تورس: لیورپول از من تصویر یک خائن ساخت!

فرناندو تورس: لیورپول از من تصویر یک خائن ساخت!

وبسایت رسمی برنامه نود - سال 2011 بود که فرناندو تورس لیورپول را به مقصد چلسی ترک کرد. انتقالی که علاوه بر اینکه یکی از بدترین ترنسفر های تاریخ بود، خشم هواداران لیورپول را نیز در پی داشت.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، حال فرناندو تورس مسئولین باشگاه را متهم به تصویرسازی نادرست از خودش کرده و می گوید که آنها سعی کردند مرا خائن جلوه بدهند. تورس در این باره گفت:

آن زمان به من گفتند که مالکین باشگاه ایده های جدیدی برای سرمایه گذاری دارند. پیشنهاد خوبی برای تو داریم و می خواهیم بازیکنان جوانتری به تیم تزریق کنیم. 50 میلیون پوند در آن زمان واقعا پول زیادی بود. انها می خواستند تیم جدیدی بسازند. من هم با خودم گفتم این ممکن است چندین سال و شاید حتی یک دهه طول بکشد. من 27 ساله بودم و نمی توانستم صبر کنم.

وی افزود:

اکنون 5 سال می گذرد و شما وضعیت لیورپول را میبینید. آن ها همچنان تلاش می کنند تا بهتر شوند ولی جایگاه آن ها در جدول با زمانی که من در این تیم بودم هیچ فرقی نکرده است.مسئولین نمی توانند تایید کنند که تصمیم اشتباهی گرفته اند. آن ها فقط دنبال مقصر می گردند و سعی دارند فردی را گناه کار جلوه بدهند و بگویند من به تیم خیانت کردم.

1313