رویانیان:کسر امتیاز از پرسپولیس دروغ است/دنبال خراب کردن من هستند

رویانیان:کسر امتیاز از پرسپولیس دروغ است/دنبال خراب کردن من هستند

مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت:وقتی مدیران پرسپولیس از پس کاری برنمی آیند، دنبال یک مجرم می گردند. 

محمد رویانیان در گفت و گو با خبرنگار کاپ، در رابطه با اینکه پرونده مانوئل ژوزه که مربوط به دوران مدیریت او در پرسپولیس می شود این تیم را در آستانه کسر امتیاز به خاطر بدهی 6 میلیاردی قرار داده اظهار داشت: زمانی که مانوئل ژوزه از ایران رفت فقط 300 هزار یورو از پرسپولیس طلبکار بود. اما به دلیل اینکه مدیران بعد از من نتوانستند به خوبی ازحق پرسپولیس دفاع کنند این مبلغ با جرایمی که روی آن آمده به 6 میلیارد رسیده است. البته همان زمان که ژوزه از ایران رفت ما به او بدهکار نبودیم. پولش را گرفته بود چون فقط نیم فصل برای ما کارکرده بود.

وی همچنین افزود: مانوئل ژوزه شبانه و بدون اطلاع ما ایران را ترک کرد و به خاطر همین می توانستیم ما او را محکوم کنیم. حتی ژوزه بیش از یک نیم فصل پولش را از ما گرفته بود اما شبانه فرار کرد. این مربی به شکلی عجیب در حالی که در هتلی که برایش گرفته بودیم، حضور داشت، ایران را ترک کرد. همان موقع هم افرادی پشت این موضوع بودند. 

مدیرعامل سابق پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: وقتی ژوزه شکایت کرد، ما محکومش کردیم اما متاسشفانه دوستان باید در این 3 سال پیگیر این پرونده می شدند اما این اتفاق رخ نداد. بعد از من 7 مدیر به پرسپولیس آمدند و آنها مسئولیت داشتند که این پرونده را پیگیری کنند. پرسپولیس که تنها در این پرونده درگیر نیست و باید همیشه وکیل بین المللی برای رسیدگی به این امور داشته باشد.

رویانیان درباره اینکه در صورت کسر امتیاز از پرسپولیس برخی او را مقصر می دانند، گفت: این عادتشان است که می خواهند مرا خراب کنند. اگر اینطور است، پس من هم به آقایان می گویم که چرا شما از حق پرسپولیس دفاع نکردید. من که 3 سال است دیگر نیستم، پس مسئولیتی هم نسبت به این موضوع ندارم، پس چرا به دنبال خراب کردن من هستند. وقتی مدیران پرسپولیس از پس کاری برنمی آیند، دنبال یک مجرم می گردند. 

وی افزود: من کاری به این صحبت ها ندارم. حرفم این است وقتی ژوزه در پرسپولیس بود، ما می توانستیم با پرداخت 150 هزار یورو با او تسویه حساب کنیم. نمی دانم چطور این مبلغ به 6 میلیارد رسیده است. این هم که آقایان می گویند اگر تا یک هفته آینده و 10 روز آینده پول را پرداخت نکنیم، امتیاز کسر می شود، دروغ است. من به هواداران پرسپولیس قاطعانه می گویم که فریب این صحبت ها را نخورند چون برای جوسازی است. 

مدیرعامل سابق پرسپولیس درباره اینکه با کمک هواداران این مشکل حل می شود یا خیر، افزود: می خواهند از هواداران پول بگیرند؟ سال قبل همین هواداران از روش های مختلف 30، 40 میلیارد به باشگاه پول دادند، آنها چه شد؟