فریبا: استقلال در وسط زمین بازیکن قلدر می‌خواهد

فریبا: استقلال در وسط زمین بازیکن قلدر می‌خواهد

بهتاش فریبا در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره شرایط استقلال پس از گذشت چهار هفته از لیگ برتر، گفت: همه اهالی فوتبال به خوبی می دانند که استقلال شرایط خوبی در لیگ ندارد که این موضوع دلایل خاص خود را دارد. استقلال تغییرات زیادی در ترکیب اصلی خود داشته و اعضای کادرفنی نیز اولین فصل حضور خود در استقلال را می گذارنند. از سوی دیگر استقلال ثبات مدیریتی ندارد و آرامش از بالا به پایین به انتقال نمی یابد. در طی چهار هفته گذشته استقلال سه مدیرعامل مختلف به خود دیده است که این موضوع مطمئنا به ضرر این تیم است.

وی ادامه داد: در کنار این موضوع احساس می کنم، بازیکنان استقلال در میانه میدان بالانس نیستند یعنی به طور مثال استقلال در میانه میدان یک هافبک قلدر و فیزیکی که در درگیری ها شرکت کند، کم دارد و باید منصوریان هر چه سریعتر ترکیب خود را بشناسد تا این مشکلاتی از این دست دیگر در استقلال مشاهده نشود.

پیشکسوت استقلال ضمن ابراز امیدواری به آینده استقلال، افزود: مطمئن هستم در شروع لیگ برتر مشکلات استقلال حل خواهد شد و تیم منصوریان در نتیجه گیری موفق عمل خواهد کرد. استقلال نیاز به بازی های تدارکاتی دارد و باید در تعطیلات لیگ بازی های زیادی انجام دهد تا مشکلات استقلال در مناطق مختلف برطرف شود. مشکلات خط دفاعی این تیم که این روزها بسیار به چشم می آید، با همین بازی های تدارکاتی و حل شدن مشکل هماهنگی از بین می رود.

او با اشاره به این نکته که منصوریان توانایی خروج استقلال از این وضعیت را دارد، تصریح کرد: سرمربی استقلال در کنار خود بزرگترهایی مانند پورحیدری و عبداللهی دارد. در کنار این موضوع او سرمربی است که کاملا اهل مشورت گرفتن و کمک گرفتن از دستیاران است و اصلا در این زمینه غرور ندارد. مطمئنم او می تواند در ادامه راه با استقلال در نتیجه گیری موفق باشد.

فریبا در پایان گفت: باید به استقلال آرامش تزریق کرد. موضوعاتی مانند اضافه شدن یا نشدن فردی به کادر فنی اگر با نظر منصوریان نباشد، تنها به ضرر تیم خواهد بود و بهتر است.