تیری آنری: آرسنال انتخاب اول هیچ بازیکن بزرگی نیست

تیری آنری: آرسنال انتخاب اول هیچ بازیکن بزرگی نیست

وبسایت رسمی برنامه نود - تیری آنری می گوید که نمی تواند استراتژی این تیم در نقل و انتقالات را درک کند و نگران این است که روزی دیگر هیچ بازیکن بزرگی به این باشگاه نیاید و از امضای قرارداد با آرسنال امتناع کند.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، آرسنال عصر یکشنبه در خانه خود با نتیجه پرگل 4 بر 3 مقابل لیورپول تن به شکست داد. توپچی ها در این دیدار مصدومان زیادی داشتند و بازیکنانی که از رقابت های یورو 2016 بازمی گشتند اصلا از شرایط خوبی برخوردار نبودند. حضور بازیکنان کم تجربه و با سطح کیفی پایین مثل ژاخا یا راب هولدینگ باعث نگرانی اسطوره این باشگاه شده است. تیری آنری در این باره می گوید:

به همه گفته بودند آرسنال پولدار است و حساب مالی باشگاه پر. اصلا درک نمی کنم که باشگاه نتوانسته با هیچ بازیکنی به توافق برسد. پس کدام درست است؟ پول دارند یا خیر؟ آیا آرسنال هنوز هم اولین انتخاب بازیکنان در انگلیس است؟ آن ها اگر بازیکن بزرگی در نقل و انتقالات باشد، می توانند او را به حضور در لندن ترغیب کنند؟ صرف پول فراوان دیوانگی است. اما آیا راهی جز پرداخت پول هم وجود دارد؟ شما مجبورید پول خرج کنید.

گفته می شود که شکودران موصطفی و لاکازته به باشگاه آرسنال لینک شده اند. اسطوره باشگاه آرسنال افزود:

اصلا آیا بازیکنان دوست دارند که به آرسنال بیایند؟ مساله اصلی این است که باید در خصوص آن صحبت کرد. فکر نمی کنم آرسنال انتحاب اول هیچ بازیکن بزرگی در لیگ جزیره باشد. به نظرم آرسنال به یک مهاجم و یک دفاع وسط نیاز دارد. اگر آن ها در خرید یک مهاجم ناموفق باشند مجبورند سانچز و ژیرو را همزمان به میدان بفرستند. لازم نیست حتما بهترین مهاجمین دنیا را داشته باشید، بلکه باید کسی را داشته باشید که تفاوت ایجاد کند. شما همیشه آقای گلی و لیگ را با هم تصاحب نمی کنید. همانطور که یک فصل من آقای گل شدم ولی آرسنال قهرمان نشد. فکر می کنم سانچز می تواند گزینه مناسبی باشد.

1313