آرسن ونگر: به بی تجربگی خط دفاعی باختیم

آرسن ونگر: به بی تجربگی خط دفاعی باختیم

وبسایت رسمی برنامه نود - آرسن ونگر سرمربی آرسنال پس از شکست برابر لیورپول در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت عامل اصلی این شکست، عدم تجربه در خط دفاعی تیمش بود.

به گزارش وب سایت نود، تیم فوتبال آرسنال در دیدار برابر لیورپول در هفته اول لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه امارات با نتیجه 4 بر 3 مغلوب لیورپول شد؛ آرسنال در حالیکه با یک گل از حریف خود پیش بود، 4 گل از این تیم دریافت کرد و در آستانه شکست سنگینی قرار گرفت اما آرسنال در دقایق باقی مانده دو گل دیگر زد و حتی در آستانه زدن گل تساوی هم قرار داشت.

آرسن ونگر پس از پایان بازی در گفتگو با اسکای اسپورت گفت:

نیمه اول بسیار خوب بودیم و به نظرم خیلی بدشانس بودیم که در نیمه اول گل خوردیم. بعد از این گل نتوانستیم خودمان را پیدا کنیم و فکر می کنم هزینه عدم تجربه خط دفاعی خود را پرداخت کردیم که هنوز برای 90 بازی در چنین سطحی آماده نیستند. اما دقایقی از بازی برای ما بسیار ناامید کننده بود که مثلاً تصور می کنیم با یک گل از حریف پیش هستیم اما پس از ده یا دوازه دقیقه تابلو نتیجه 3 بر یک به سود حریف را نشان می دهد. ما تا آخرین دقایق بازی جنگیدیم اما ثبات خوبی در زمین نداشتیم.

آرسنال در این بازی از چمبرز 21 ساله و راب هولدینگ 20 ساله در خط دفاعی خود استفاده کرد؛ آرسن ونگر هم در بخشی دیگری از صحبت های خود به عدم تجربه بازیکنان خط دفاعی و مسئله آمادگی بازیکنان تیمش اشاره کرد و گفت:

به ناچار از برخی بازیکنان خود استفاده کردیم؛ شرایط بسیار سختی است که بازیکنان را پس از رقابت های سنگینی مثل یورو تحویل گرفته و آنها را آماده کنیم. ما بسیار تلاش می کنیم تا بتوانیم یک یا دو بازیکن را آماده کرده و به میدان بفرستیم. ما همیشه تحت فشار هستیم چون باید همه بازی های خود را پیروز شویم و این هم بخشی از وظیفه ماست.

تیم فوتبال آرسنال روز یکشنبه در ورزشگاه امارات در حالیکه با نتیجه یک بر صفر از لیورپول پیش بود، چهار گل از حریف خود دریافت کرد؛ اما در دقایق پایانی دو گل دیگر به ثمر رساند تا این بازی در پایان با نتیجه 4 بر 3 به پایان برسد و آرسنال نخستین بازی خود را در این فصل با شکست پشت سر بگذارد.

2081