دفاع توماس مولر از گواردیولا و آنچلوتی

دفاع توماس مولر از گواردیولا و آنچلوتی

به گزارش "ورزش سه"، بایرن با هدایت پپ گواردیولا، سه بار پیاپی قهرمان بوندس لیگا شد اما این مربی اسپانیایی به دلیل ناکامی در فتح چمپیونزلیگ با انتقادهای زیادی روبرو شد. مولر تاکید کرد که بایرن همیشه به دنبال فتح همه جام هاست اما معتقد است که نباید عملکرد یک تیم را تنها براساس نتایج یک جام مورد ارزیابی قرار داد.

او به خبرنگاران گفت:" اهداف ما مانند هر سال است. ما می خواهیم در همه جام ها به قهرمانی برسیم و این ایده که هر دستاوردی به جز سه گانه، هیچ است، ما را گمراه نمی کند. اهداف ما بزرگ هستند اما می دانیم که هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست. حتی اگر خوب بازی کنید، ممکن است شکست بخورید و برعکس."

مولر همچین در پاسخ به این ادعا که عملکرد گواردیولا در چمپیونزلیگ ضعیف تر از آنچلوتی است، گفت:" گواردیولا رکورد بدی ندارد. آها، بله، او یک جام کمتر از برده! حق با شماست. فراموش کرده بودم.

برای رسیدن به موفقیت، همیشه شرایط مشابهی برقرار است. نیاز به نمایش های خوب دارید و کمی خوش شانسی. البته مربی جدید شاید شیوه دیگری داشته باشد اما اینکه شیوه او به ما کمک کند یا نه، تضمین شده نیست. البته امیدوارم این اتفاق رخ بدهد. هر سال 6-5 تیم شرایطی مانند ما دارند و باید به همه جام ها برسند."