پیش بازی پیکان– استقلال/ وقت بردن

پیش بازی پیکان– استقلال/ وقت بردن

وبسایت رسمی برنامه نود - پیکان و استقلال هنوز طعم برد را نچشیده اند.

پنج شنبه 21 مرداد 95، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

پیکان تهران – استقلال تهران

ساعت 18:15  در ورزشگاه شهدا شهر قدس 

به گزارش وب سایت برنامه نود، شاید هیچ یک از هواداران استقلال پیش بینی نمی‌کرد که تیمش با علیرضا منصوریان پس از سه بازی ابتدایی لیگ تنها یک امتیاز جمع کرده و دو بار هم باخته باشد.

روی کاغذ شروع آسانی برای استقلال و منصوریان تصور می شد اما آبی ها در سه هفته اول اصلا نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و حالا برد در بازی فردا مقابل پیکان جنبه حیاتی برای منصوریان پیدا کرده است.

حتی این شایعه منتشر شده اگر استقلال در این بازی هم ناکام باشد در تعطیلات لیگ اتفاقاتی برای کادرفنی رخ می دهد که بعید است این خبر چندان محکم باشد.

به هر ترتیب حریف فردای استقلال هم یکی دیگر از تیم های بدون برد لیگ است، پیکان دو امتیازی است و استقلال یک امتیازی و همین موضوع حساسیت دیدار فردا که در ورزشگاه شهدای قدس برگزار می شود را بیشتر کرده است.

ستاره های میلیاردی استقلال هنوز نتوانسته اند هواداران را راضی کنند و فردا فرصت خوبی برای فرار از انتقادهاست. این بازی اولین بازی استقلال با مدیریت رضا افتخاری است.

در آنسو هم چند بازیکن پیکان انگیزه زیادی برای این بازی دارند، نخست باید به آرش برهانی اشاره کرد که به بازی فردا می رسد. امیرحسین صادقی را هم نباید فراموش کرد.

نتیجه بازی قبلی: تراکتورسازی 3- پیکان یک، استقلال یک- صنعت نفت آبادان 2.

جایگاه در جدول: پیکان با 2 امتیاز چهاردهم، استقلال با یک امتیاز پانزدهم.

تیم داوری: رضا کرمانشاهی – علیرضا ایلدروم – حسین طالقانی – علی صفایی – ناظر: محمدعلی فروغی

57189