دی بوئر، سرمربی جدید اینتر میلان: نمی توانستم این پیشنهاد را رد کنم

دی بوئر، سرمربی جدید اینتر میلان: نمی توانستم این پیشنهاد را رد کنم

وبسایت رسمی برنامه نود - فرانک دی بوئر، صبح امروز به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید اینتر میلان انتخاب شد و اولین مصاحبه خود را نیز انجام داد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، سرمربی سابق تیم آژاکس به عنوان جانشین روبرتو مانچینی انتخاب شد، و قراردادی 3 ساله در ورزشگاه سن سیرو امضاء کرد. گفته می شود که یکی از دلایل اصلی جدایی مانچینی، اختلاف نظر وی با مالکان جدید باشگاه و عدم فعالیت آنها در نقل و انتقالات تابستانی بوده است.

حال، دی بوئر در مصاحبه با De Telegraaf، می گوید که اینتر تنها پس از شکست سنگین مقابل تاتنهام با وی تماس گرفته است:

بعد شکست 6-1 روز جمعه مقابل تاتنهام، باشگاه با من تماس گرفت. من با مشاوران گروه سونینگ صحبت کردم و خیلی خوب و مفصل پیش رفت. اما گفتم که باشگاه ابتدا باید مسائل خود با مانچینی را حل کند، و بعد از آن من در مورد قرارداد صحبت می کنم. من برنامه داشتم که یک فرصت مطالعاتی طلب کنم و در سایر باشگاه های بزرگ در مورد حرفه مربیگری چیز هایی یاد بگیرم. اما وقتی اینتر به سراغ شما می آید، نمی توانید نه بگویید.

دی بوئر که فصل گذشته از سمت خود به عنوان سرمربی آژاکس کناره گیری کرده بود، پیش از رونالد کومان، به عنوان یکی از گزینه های سرمربیگری اورتون نیز مطرح شده بود. این مربی 46 ساله از پیشنهادات مختلف خود نیز سخن گفت:

کمی شگفت زده شده بودم، چون باشگاه دیگری در سری آ نیز به من علاقه داشت اما آنها یک مربی ایتالیایی انتخاب کردند که خیلی او را دیده اید. من هم تصور کردم که آینده ام در جای دیگری خواهد بود. تماس های زیادی از سوی باشگاه های انگلیسی داشتم و اندرلخت و المپیاکوس نیز پیشنهاداتی ارائه کرده بودند. اما لحظه ای که با تماس اینتر مواجه شدم، فهمیدم که به آنجا خواهم رفت.

1771