اشمایکل: لستر بیشتر از همیشه تشنه موفقیت است

اشمایکل: لستر بیشتر از همیشه تشنه موفقیت است

وبسایت رسمی برنامه نود - کسپر اشمایکل دروازه بان تیم لستر سیتی می گوید این تیم به هیچ عنوان انگیزه خود برای کسب موفقیت را از دست نداده است.

به گزارش وب سایت نود، کسپر اشمایکل تأکید کرد لستر سیتی به هیچ عنوان از موفقیت سیر نشده و حتی بیشتر از همیشه به دنبال کسب عناوین قهرمانی است. اشمایکل فصل گذشته همراه با روباهها موفق شد به نخستین مقام قهرمانی تاریخ این باشگاه در لیگ برتر دست یابد و باعث تعجب و شگفتی همه فوتبال دوستان در انگلیس و سایر نقاط جهان شد.

فصل گذشته لستر سیتی تنها سه باخت در طول فصل داشت که دو باخت آن برابر آرسنال و یک باخت هم در بازی خارج از خانه برابر لیورپول بود؛ خود اشمایکل هم با 15 کلین شیت توانست در رده دوم دروازه بانها قرار بگیرد. و اکنون در فاصله کمتر از یک ماه تا آغاز رقابت های فوتبال لیگ برتر انگلیس کسپر اشمایکل قرارداد جدید پنج ساله ای را با قهرمان فصل قبلی رقابتها امضاء کرد و پس از آن گفت: آماده ایم تا بار دیگر برای پیروزی و قهرمانی در لیگ برتر مبارزات خود را شروع کنیم و سپس برای نخستین بار در لیگ قهرمانان به مصاف بزرگان قاره برویم. وقتی شما برنده مسابقاتی مثل لیگ برتر می شوید، انگیزه شما برای کسب موفقیت بیشتر می شود نه اینکه عطش خود برای کسب قهرمانی را از دست بدهید یا سیراب شوید.

کسپر اشمایکل در پایان گفت: به شما قول می دهم که در این فصل بسیار قویتر خواهیم بود. ما همان تیم فصل قبلی و حتی قویتر از آن هستیم تنها بازیکن تأثیرگذاری که از جمع ما جدا شد، انگولو کانته است که سایر بازیکنان جدید می توانند جای او را به خوبی پر کنند.

2081