تاکید سرمربی بارسلونا به ضرورت خرید مهاجم

تاکید سرمربی بارسلونا به ضرورت خرید مهاجم

وبسایت رسمی برنامه نود - لوئیز انریکه، سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی دوستانه مقابل سمپدوریا شرکت کرد.

به گزارش وبسایت نود، انریکه در مورد این بازی گفت:"اولین بازی فصل ما در خانه خواهد بود. بازیکنان جدید دقایقی بازی خواهند کرد و بازیکنان قدیمی هم برای این بازی انگیزه خاصی دارند. سمپدوریا  برای بارسلونا یادآور خاطرات خوبی است."

سرمربی بارسا در مورد ضرورت خرید مهاجم برای تیمش هم صحبت کرد:"تا پایان فصل نقل و انتقالات می توانیم ترکیبمان را تقویت کنیم. باید هوشمندانه نگاه کنیم و با تقویت ترکیب به جلو حرکت کنیم. خریدهای خوبی داشتیم . باید بهترین ترکیب سه سال اخیر را بسازیم."

وی اعلام کرد که نیازی به خرید دفاع راست ندارد:"با حضور سرجی روبرتو و الیکس ویدال خیالمان از این پست راحت است و مشکل خاصی وجود ندارد."

انریکه در مورد انتقادات از عملکرد نیمار در المپیک ریو گفت:"بازیهایشان را ندیدم. فوتبال یک ورزش تیمی است و انتقادات و تحسین ها مربوط به کل تیم است اما برای او و رافینیا آرزوی موفقیت می کنم."

وی در مورد آینده سامپر صحبت کرد:"احتمال ماندن یا فروش قرضی او به یک اندازه وجود دارد."

سرمربی بارسلونا در مورد شرایط دروازه بان های تیمش گفت:" هر کدام از آنها نیم ساعت فردا بازی خواهند کرد. روز خوبی برای حضور هر سه نفرشان است. در مورد سوپرجام هنوز تصمیم نگرفته ام که چه کسی بازی کند."

انریکه در مورد دینیه و اومتیتی،  دو بازیکن تازه وارد تیمش هم صحبت کرد:" همه بازیکنان تازه وارد شرایط خوبی دارند و رقابت را در تیم بالا می برند."

وی در مورد غیبت بازیکنان بارسا در لیست سه نفره بازیکن سال اروپا اظهار داشت:"به جوایز فردی فکر نمی کنیم."

سرمربی بارسلونا در مورد سوپرجام اروپا میان رئال و سویا گفت:"شانس تیمی را بیشتر نمی دانم. امیدوارم که بازی خوبی باشد."

1140