گزارش کاپ از دلایل تغییر عنوان حسنی خو در استقلال

گزارش کاپ از دلایل تغییر عنوان حسنی خو در استقلال

علت تغییر عنوان مدیر جدید استقلال تهران مشخص شد.

به گزارش کاپ، در حالی که 48 ساعت قبل هیات مدیره باشگاه استقلال با اکثریت آرا رضا حسنی خو مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان را به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب کرد. پس از این اتفاق وزارت ورزش و جوانان عنوان حسنی خو را در استقلال سرپرست ذکر کرد تا این موضوع شائبه هایی را به همراه داشته باشد.

پیرامون این اتفاق دو بحث مطرح شد که بحث اول به مسوولیت حساس این مدیر در حراست وزارت ورزش و جوانان آن هم در کوران مسابقات المپیک بر می گشت و به همین دلیل وزیر ورزش و جوانان ترجیح داده حسنی خو حداقل تا پس از المپیک در راس حراست باقی بماند. 

بحث دوم به موضوع دو شغله بودن وی مرتبط می شد و در حالی که شهاب جهانیان رییس هیات مدیره استقلال اعلام کرده بود که از این بابت مشکلی وجود ندارد و حسنی خو جانباز جنگ تحمیلی است، وی نمی تواند دو شغله باشد و موانعی برسر راه فعالیت همزمان او در حوزه حراستی وزارت ورزش و جوانان و همچنین باشگاه استقلال تهران قرار دارد. 

در همین زمینه خبرنگار کاپ تلاش کرد تا با اعضای هیات مدیره استقلال گفت وگو کند اما آنها ترجیح دادند سکوت کنند و تنها حسن زمانی عضو هیات مدیره در گفت وگو با کاپ، اعلام کرد که به زودی مدیرعامل تعیین می شود. از سوی دیگر منصور پورحیدری دیگر عضو هیات مدیره استقلال تمایلی به  گفت وگو در این باره نداشت و تنها در کلامی کوتاه اعلام کرد که شب گذشته از این موضوع مطلع شده است. 

پیگیری های کاپ در نهایت به آنجا رسید که تغییر عنوان حسنی خو خواسته خودش بوده و این مدیر 24 ساعت پس از دریافت حکم مدیرعاملی باشگاه استقلال از قبول این مسوولیت منصرف شده است . 

حسنی خو در گفت وگو با محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان نیز این موضوع را اعلام کرده اما به خواسته وزیر پذیرفته تا زمان تعیین مدیرعامل امور باشگاه استقلال را برعهده داشته باشد.

تنها نکته مبهم در این ماجرا علت اصلی پشیمانی رضا حسنی خو از پذیرش مدیرعاملی باشگاه استقلال است. 

رایزنی ها و گفت وگوهای نزدیکان به وزارت ورزش برای راضی کردن حسنی خو به پذیرش مدیرعاملی استقلال همچنان ادامه دارد.