دفاع حمودی از گلر تیم ملی مجارستان !

دفاع حمودی از گلر تیم ملی مجارستان !

به گزارش "ورزش سه"، حمودی درباره حضورش در پیکان، رقابت برابر تراکتورسازی و مسائل دیگر در فوتبال صحبت کرد. 

صحبت‌های وی را در زیر می‌خوانید:

باید اولین سه امتیاز را از تراکتور بگیریم برای من که سابقه حضور در تراکتور را داشتم، یک تجربه جدیدی خواهد بود اما هر بازیکنی در سال بعد که در تیم دیگری حضور دارد، رقابت مقابل تیم سابقش سخت است ولی با این اوصاف من بازیکن پیکان هستم و احترام خاصی برای تراکتورسازی دارم چون در 2 سال حضورم در این تیم خیلی برایم زحمت کشیدند و ان‎شاءالله امسال بتوانند با حضور هواداران پرشورشان موفق باشند. بازی سختی مقابل آنها داریم، ما هم به دنبال کسب نتیجه هستیم و خود تراکتورسازی هم به دنبال امتیاز است و قطعا بازی حساسی خواهد شد. امیدوارم هر کس که مستحق امتیاز گرفتن باشد در این بازی موفق باشد. 

طرفداران استقلا ل صبور باشید بیشتر می‌توانم درباره تیم خودم نظر بدهم اگرچه هنوز در استقلال اتفاق خاصی نیفتاده که بخواهم نظری داشته باشم. اول فصل است و هر تیمی بالا و پایین دارند و این موضوع طبیعی است. طرفداران هر تیم باید صبر و حوصله داشته باشند. 

پیکان را انتخاب کردم چون تجربه کار با جلالی را داشتم  پیشنهاد از استقلال داشتم اما به دلیل قراردادی که با سپاهان داشتم ابتدای فصل نقل و انتقالات آزاد نشدم و بعد از یک پروسه‌ای که با سپاهان داشتم بازیکنان آزاد شدم. بعد از آن هم ترجیح دادم با آقای جلالی در باشگاه پیکان به فوتبالم ادامه دهم. 2 سال سابقه کار با آقای جلالی را داشتم، یک سال در استقلال اهواز و یک سال هم در فولاد، آشنایی کار با آقای جلالی را داشتم و یکی از دلایل حضورم در اینجا هم همین بود. 

ابزارهای الکترونیکی برای ارنج تیمی تاثیرگذارند کار آقای جلالی روی اصولی، برنامه‌ریزی شد و منظم است به همین دلیل همیشه با لپ‌تاپ کار می‌کنند. اما در حال حاضر خیلی از تیم‌های از ابرازهای الکترونیکی مثل جی‌پی‌اس، لپ‌تاپ یا ابزار دیگر کار تمرینی‌شان را انجام می‌دهند که خب قطعا روی ارنج تیمی در بازی‌ها تاثیرگذار است و آقای جلالی مربی هستند که از خیلی وقت است با این روش رو به جلو رفته‌اند. 

بازیکنان باتجربه حاشیه را از تیم‌ها دور می‌کنند خیلی از تیم‌ها هستند که همانند پیکان بازیکنان باتجربه دارند علتش هم این است که یکسری از بازیکنان باتجربه در تیم تاثیرگذار هستند. خیلی از مربی‌های بزرگ از چند بازیکنان باتجربه در ارنج اصلی تیم‌شان استفاده می‌کنند تا تیم را از حاشیه دور کنند، مشکلات درون زمین را بتوانند رهبری کنند یا ... این تیم‌ها قطعا میانگین سنی‌شان بالا نیست چون در کنار بازیکنان باتجربه در هر تیم بازیکنان جوان نیز حضور دارند و تلفیق این دو خیلی به تیم کمک خواهد کرد. 

مقابل صبا موقعیت‌های زیاد گلزنی داشتیم در بازی مقابل صبا، بازی یک گله بود. ما در این بازی حملات بیشماری داشتیم تنها مشکلمان گل نشدن توپ‌هایمان بود و  حق ما برد بود. اما شاید عدم هماهنگی بازیکنان در ابتدای فصل منجر به گل نشدن توپ‌هایمان می‌شود که این موضوع طبیعی است و ان‎شاءالله در هفته‌های آتی بتوانیم از این موقعیت‌ها استفاده کنیم.

سن در فوتبال ملاک نیست بازیکنانی که بتوانند به تیمشان کمک کنند و بازی کنند، می‌تواند به فوتبالش ادامه دهد و سن ملاک فوتبال بازی کردن نیست. شما نگاه کنید گلر ایتالیا یا بازیکن مجارستان که از سن و سال بالایی برخوردار هستند و هنوز در تیم‌های ملی‌شان بازی می‌کنند آیا کسی به سن‌شان نگاه می‌کند؛ نه. چون همچنان خوب کار می‌کنند، بازیکن وقتی دارد خوب کار می‌کند و شرایطش خوب است به نظرم سن برایش معنایی ندارد و همانند یک جوان در تیمش بازی می‌کند؛ به طور مثال مهدی رجب‌زاده زمانی که در ذوب‌آهن حضور دارد تیمشان واقعا خیلی از لحاظ کیفیتی در سطح بالایی کار می‌کند یا آقای عنایتی اکثر بازی‌ها تا دقیقه 90 دارند بازی می‌کنند و خیلی راحت به کارشان ادامه می‌دهند. 

حضور تنها جوان و تنها باتجربه به تیم کمک نمی‌کند باید در هر تیمی یکسری جوان و یکسری باتجربه حضور داشته باشند، همه‌اش نمی‌توان بازیکن جوان گرفت. در برهه زمانی یکسری تیم‌ها، تیمشان را جوان می‌بستند ولی در نهایت به مشکل برمی‌خوردند، گفتم باید در یک تیم 4، 5 بازیکن باتجربه حضور داشته باشند تا بتوانند تیم را جمع کنند و هر مربی نظر خاص خودشان را دارند. 

پیکان دیگر آسانسور لیگ‌برتر نیست قطعا امسال پیکان دیگر آسانسور لیگ‌برتر نخواهد بود و بیشترین هدفش کسب رتبه تک رقمی است چون امسال خیلی خوب بسته شده و شرایط با سال‌های گذشته خیلی فرق می‌کند.