حسینی: قدم تراکتوری‌ها روی چشم ما

حسینی: قدم تراکتوری‌ها روی چشم ما

سیدمحسن حسینی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره شرایط تیمش قبل از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. با اینکه در دو بازی قبلی نتوانستیم به پیروزی برسیم اما شرایط مان خوب است و آماده دیدار با پرسپولیس هستیم. 

وی ادامه داد: پرسپولیسی ها هم مانند ما در خانه گاف دادند و نتوانستند بازی قبلی را پیروز شوند. آنها برای برد به تبریز می‌آیند اما ما نیز می خواهیم اولین پیروزی فصل خود را جشن بگیریم. باید هر کاری بلد هستیم انجام دهیم تا در این بازی به پرسپولیس امتیاز ندهیم. 

مدافع گسترش فولاد درباره ناراحتی فراز کمالوند از عملکرد تیم در دو بازی قبلی بیان داشت: کمالوند حق دارد ناراحت باشد. ما در دو بازی قبل خوب کار نکردیم. با این حال این موضوع طبیعی است. تیم های کمالوند همیشه در اوایل فصل به خاطر فشار بدنسازی نمی توانند خوب کار کنند اما رفته رفته راه می‌افتیم و نتایج مطلوبی می گیریم.

حسینی درباره اتحاد هواداران تراکتورسازی برای حمایت از گسترش فولاد در بازی فردا عنوان کرد:‌قدم هواداران تراکتورسازی روی چشم ما. دست تک تک این عزیزان را می بوسیم. البته عذرخواهی می‌کنیم که ورزشگاه بنیان دیزل توانایی پذیرایی از همه این عزیزان را ندارد و ظرفیتش کم است. با این حال حضورشان به ما دلگرمی می‌دهد و از آنها تشکر می‌کنم.