نتایج دور برگشت مرحله سوم مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا

نتایج دور برگشت مرحله سوم مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا

وبسایت رسمی برنامه نود - مرحله سوم مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری ده بازی به پایان رسید.

به گزارش وبسایت نود، دور برگشت مرحله سوم مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2017-2016 با برگزاری 10 بازی به پایان رسید تا تکلیف 20 تیم مرحله پلی آف مشخص شود.

در مهمترین بازی تیم موناکو با نتیجه 3-1 مقابل فنرباغچه پیروز شد تا در مجموع با نتیجه 4-3 راهی مرحله بعد شود. دو گل گرمین در کنار پنالتی فالکائو این نتیجه را برای نماینده فرانسه رقم زد.

در دیگر بازی ها تیم آژاکس با نتیجه 1-2 مقابل پائوک به پیروزی رسید تا در مجموع با نتیجه 2-3 به مرحله پلی آف صعود کند. تیم کوپنهاگن با سه گل مقابل آسترا پیروز شد تا به جمع تیم های مرحله بعد راه یابد.

تیم اندرلخت در خانه با دو گل مغلوب روستوف روسیه شد تا در مجموع با نتیجه 4-2 شکست بخورد و از لیگ قهرمانان کنار برود. سردار آزمون در دقیقه 47 گل دوم روستوف را در این بازی بثمر رساند.

تیم سلتیک در آخرین دقایق با نتیجه 2-1 از سد آستانا گذشت تا در مجموع با نتیجه 3-2 راهی مرحله بعد شود. تیم شاختار دونتسک با دو گل در خانه یانگ بویز شکست خورد تا حساب کار در مجموع دو بازی رفت و برگشت مساوی شود و کار به وقت های اضافه بکشد. هیچ یک از دو تیم در وقت های اضافه موفق به گلزنی نشدند تا در نهایت تیم یانگ بویز در ضربات پنالتی پیروز شود و به مرحله بعد راه یابد.

لگیا ورشو در خانه با نتیجه تساوی بدون گل مقابل ترنسین متوقف شد اما به دلیل پیروزی در بازی رفت توانست صعود کند. استوا بخارست با دو گل از سد اسپارتا پراگ گذشت تا با توجه به نتیجه بازی رفت به مرحله پلی آف راه یابد.

سالزبورگ با دو گل مقابل پارتیزانی به پیروزی رسید تا در مجموع با نتیجه 3-0 پیروز شود و جواز صعود به مرحله بعد را کسب کند. تیم المپیاکوس هم در مجموع دو بازی رفت و برگشت مغلوب نماینده رژیم صهیونیستی شد و از صعود باز ماند.

تیم های آپوئل، دیناموزاگرب، ویتوریا پلزن، دوندالک و لودوگورتس هم شب گذشته توانستند به مرحله پلی آف راه یابند. قرعه کشی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان روز جمعه در مقر یوفا در شهر نیون سوئیس برگزار می شود.