خوشحالی لمپارد از ثبت هت تریک تاریخی

خوشحالی لمپارد از ثبت هت تریک تاریخی

به گزارش "ورزش سه"، فرانک لمپارد موفق شد در آخرین دیدار نیویورک سیتی 3 گل به ثمر برساند و تبدیل به اولین بازیکنی در تاریخ این باشگاه بشود که هت تریک کرده است.

در ابتدا، حضور در ایالت متحده خیلی برای فرانکی آسان نبود و مصدومیت‌های پیاپی، فرصت درخشش را از او گرفته بود اما حالا با شرایط جدید وفق پیدا کرده است.

لمپارد در این رابطه گفت: "نمی‌دانستم که اولین بازیکنی هستم که در تاریخ این باشگاه موفق به زدن 3 گل در یک مسابقه شده‌ام اما حالا خیلی خوشحالم که این موضوع به نام من ثبت شده است.

زمانی که خوب بازی می‌کنم خیلی خوشحالم و خصوصا اگر بازی خوب همراه با گلزنی باشد، احساس شیرین‌تری به من دست می‌دهد. علاقه دارم تا گلزنی من باعث بهبود شرایط تیم هم بشود. در 2 هفته اخیر ما 2 بازی متوالی را باختیم و امیدوارم که بتوانیم رتبه خود را در جدول ارتقا دهیم".

لمپارد در خصوص همبازی بودن با داوید ویا هم گفت: "داوید ویا بهترین گزینه برای کاپبتانی ماست. او گلزن بسیار قابلی ست وچه داخل و چه بیرون زمین، نقش موثری در پیشرفت تیم دارد. سالهای زیادی به عنوان کاپیتان در تیم های مختلف بازی کرده‌ام و حالا علاقمندم تا شرایط جدید را نیز تجربه کنم".