اختصاصی/ دلیل عصبانیت منصوریان مشخص شد؛ کسی در استقلال کم کاری کرد؟

اختصاصی/ دلیل عصبانیت منصوریان مشخص شد؛ کسی در استقلال کم کاری کرد؟

وبسایت رسمی برنامه نود - با وجود گذشت نزدیک به 10 روز از امضای قرارداد رابسون جانواریو مدافع برزیلی با باشگاه استقلال هنوز ITC این بازیکن صادر نشده است.

به گزارش وبسایت نود، صادر نشدن ITC این بازیکن دلایلی دارد که عصبانیت سرمربی استقلال را به دنبال داشته است. منصوریان روز گذشته در نشست خبری پیش از بازی با نفت اعلام کرد "اگر در این مورد سهل انگاری از باشگاه باشد با مسببش برخورد می‌کنم."

این بازیکن برزیلی که از اوایل تیرماه در تمرینات آبی پوشان حضور داشت توانست نظر مثبت منصوریان را برای حضور در استقلال جلب کند اما مدت ها با این تیم تمرین می کرد و خبری از امضای قرارداد با او نبود.

قرارداد این بازیکن بالاخره با اصرار منصوریان روز 27 تیر ماه به امضا رسید در صورتی که اقدامات لازم برای صدور ITC او به موقع انجام نشده است. در واقع یکی از کارمندان باشگاه استقلال برای دریافت کارت ITC این بازیکن دیر اقدام کرده و بالاخره جمعه گذشته تقاضای خود را در TMS ثبت کردند و مورد موافقت باشگاه باهیای برزیل تیم قبلی جانواریو قرار گرفت اما با توجه به تعطیلی روز شنبه و یکشنبه فدراسیون برزیل هنوز این درخواست را تایید نکرده است.

جانواریو در اردوی استقلال حضور دارد و اگر تا قبل از بازی امشب با نفت تهران ITC وی صادر شود منصوریان می تواند از او در ترکیب تیمش استفاده کند در  غیر این صورت به اجبار محمدحسین کنعانی را در خط دفاع به بازی خواهد فرستاد.