menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 پیام تبریک جورجینا به رونالدو پس از مراسم فیفا

پیام تبریک جورجینا به رونالدو پس از مراسم فیفا

پایگاه خبری فوتبالی - هر چند که اکثر مهمانان مراسم بهترین های فیفا به صورت مجازی در مراسم شرکت کردند و مراسم بدون حضور برندگان برگزار شد اما کریستیانو رونالدو به همراه نامزدش جورجینا و پسر بزرگش جونیور به مراسم رفت.

به گزارش فوتبالی، فیفا تصمیم گرفت که از رونالدو به خاطر شکستن رکورد علی دایی و تبدیل شدنش به بهترین گلزن تاریخ بازیهای ملی تجلیل کند. رونالدو توانست از رکورد 109 گل علی دایی در سال 2021 عبور کند و بدین ترتیب در حال حاضر بهترین گلزن تاریخ بازیهای ملی به شمار می رود و به همین خاطر جیانی اینفانتینو رئیس فیفا تصمیم گرفت که شخصا از این بازیکن تمجید کند و تندیسی هم به وی اهدا کند.

جورجینا رودریگز نامزد رونالدو تصویری از محل صندلی خودش در مراسم فیفا منتشر کرده است و در پیامی به ستاره پرتغالی تبریک گفته است. جورجینا در پیام خود نوشته است"جایزه ویژه فیفا. بهترین گلزن تاریخ. دعا می کنم که خداوند همچنان به تو برکت بدهد و به موفقیت های بیشتری برسی. تو بی نظیر هستی. ممنون که این همه شادی به ما می دهی و به ما  درس استقامت و تعهد می دهی. دوستت داریم بابا."

رونالدو و نامزدش جورجینا به زودی صاحب فرزندهای دوقلوی خود می شوند و بدین ترتیب تعداد فرزندان ستاره پرتغالی منچستریونایتد به عدد شش خواهد رسید.

4125

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار