وینیسیوس و تکرار کاری که رونالدو و راموس انجام داده بودند

وینیسیوس و تکرار کاری که رونالدو و راموس انجام داده بودند

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور در بازی رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آرنا درخشان ظاهر شد و موفق شد دو گل به ثمر برساند و دبل کند.

به گزارش فوتبالی ، وینی جونیور با دو گلی که به بایرن مونیخ زد، حالا تبدیل به سومین بازیکن رئال مادرید شده است که موفق می شود در ورزشگاه آلیانز آرنا دبل کند و دو گل بزند. پیش از وینیسیوس جونیور، کریستیانو رونالدو و سرخیو راموس این کار را کرده بودند.

در حقیقت در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در دور برگشت، رئال مادرید و بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف هم رفتند و در نهایت در آن بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی برسد. دو گل را در آن بازی سرخیو راموس زد و دو گل دیگر را کریستیانو رونالدو زد.

حالا وینیسیوس جونیور خاطره آن ها را برای رئال مادرید زنده کرده است و موفق شده است که دو گل در ورزشگاه آلیانز آرنا به بایرن مونیخ بزند و تبدیل به سومین بازیکن تاریخ رئال مادرید شود که چنین کاری می کند.

بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ با تساوی دو بر دو به پایان رسید. وینی جونیور گل اول خود را در دقیقه 24 و گل دومش را در دقیقه 83 به ثمر رساند.

1470