menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 طوفان توئیتری هواداران منچسترسیتی؛ پپ باید برود

طوفان توئیتری هواداران منچسترسیتی؛ پپ باید برود!

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران منچسترسیتی اصلا دل خوشی از مدیران این تیم بابت عملکرد ضعیف در نقل و انتقالات ندارند. 

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی خلاف فصول گذشته، عملکرد پر سر و صدایی در این پنجره تابستانی نداشت. آن‌ها اهداف زیادی در این تابستان داشتند، اما در تمامی آن‌ها به جز جک گریلیش شکست خوردند. تنها ورودی سیتی در این تابستان، جک گریلیش با رقم 100 میلیون پوند از استون ویلا بود. 

حالا هواداران منچسترسیتی با راه اندازی هشتگ‌هایی همچون پپ اوت و بگریستین اوت اعتراض خود را نسبت به عملکرد و سیاست‌های نقل و انتقالاتی مدیران این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی نشان دادند. گفتنی است که هواداران سیتی پس از خروج آگوئرو، بی صبرانه منتظر ورود یک مهاجم نوک سرشناس بودند. سیتی تقریبا دو ماه هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس و باشگاه تاتنهام را زیر نظر داشت و آماده ارائه دادن پیشنهاد 150 میلیون پوندی بود، اما روز گذشته هری کین رسما همه چیز را منتفی اعلام کرد. 

همچنین در دو روز گذشته اخبار زیادی مبنی بر پیوستن کریستیانو رونالدو به منچسترسیتی به گوش می‌رسید، اما در نهایت این فوق ستاره پرتغالی تصمیم گرفت تا به تیم سابق خود، منچستریونایتد بپیوندد. 

در ادامه این اعتراضات، هواداران سیتی فردا شب در دیدار مقابل آرسنال، شعارهایی در رابطه با همین موضوع سر خواهند داد. 

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار