ترکیب اینتر میامی مقابل مونترال با حضور مسی و سوارز

ترکیب اینتر میامی مقابل مونترال با حضور مسی و سوارز

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت های لیگ برتر آمریکا، اینتر میامی و مونترال ایمپکت به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت چه نتیجه ای در پایان این بازی به دست می آید.

به گزارش فوتبالی ، در هفته گذشته از رقابت های لیگ برتر آمریکا، لیونل مسی موفق شد پنج پاس گل بدهد و یک گل بزند و عملکرد بسیار درخشانی داشته باشد. حالا باید دید که لیونل مسی در این هفته از رقابت های لیگ برتر آمریکا مقابل مونترال ایمپکت چه عملکردی از خودش نشان می دهد و می تواند درخشش بازی قبلی خود را تکرار کند یا خیر.

در این بازی تاتا مارتینو از لوییس سوارز در نوک خط حمله تیم خود استفاده کرده است. سوارز هم در حال حاضر روی فرم است و خوش می درخشد.

در این بازی سرخیو بوسکتس که دیگر باریکن سابق بارسلونا است هم در ترکیب اصلی اینتر میامی حضور دارد اما خبری از حضور جوردی آلبا نیست چرا که این بازیکن فعلا با مشکل مصدومیت دست و پنجه نرم می کند شرایطش برای بازی کردن مناسب نیست.

ترکیب اینتر میامی برای این بازی به این شرح است : کلندر ، گرسل ، کریوستوف ، بوسکتس ، کرماچی ، روخاس ، نگری ، ویگانت ، فریره ، سوارز ، مسی

1470