پشیمانی ستاره کامرونی از پیوستن به منچستریونایتد؟

پشیمانی ستاره کامرونی از پیوستن به منچستریونایتد؟

پایگاه خبری فوتبالی - آندره اونانا سنگربان کامرونی منچستریونایتد درباره شروع سختش در لیگ برتر انگلیس با خبرنگاران سخن گفت.

به گزارش فوتبالی، بعد از اینکه منچستریونایتد با داوید دخیا قطع همکاری کرد، آندره اونانا با مبلغ 40 میلیون پوند از اینتر خریداری شد. این دروازه بان 28 ساله شروع بسیار سختی در الدترافورد داشت و مرتکب اشتباهات مضحکی شد تا به شدت تحت فشار هواداران یونایتد و رسانه ها قرار بگیرد. البته اونانا بیشتر به خاطر بازی با پایش توسط تن هاگ خریداری شد. 

حالا اونانا در مصاحبه ای منچستریونایتد تی وی گفت: "واقعاً شروع سختی داشتم و تاکنون با چنین وضعیتی مواجه نشده بودم. حالا لیگ، مردم، کشور و منچستر را می شناسم، البته رینچستر (اشاره به بارانی بودن شهر منچستر). وقتی به عقب نگاه می کنم، فقط لبخند می زنم، چون یک درس بزرگ برای من بود. اما در ابتدا از خودم سوال می کردم که آیا تصمیم درستی گرفته ام؟ اما حالا مطمئنم که صد در صد تصمیم درستی گرفته ام، چون منچستریونایتد بزرگ ترین باشگاه در انگلیس و یکی از بزرگ ترین باشگاه ها در دنیاست. چه کسی می تواند به پیشنهاد این باشگاه زیبا جواب منفی بدهد؟ حالا امیدوارم فصل را به بهترین شکل به پایان برسانیم."

4416