مسی به کدام بازیکنان بیشترین پاس‌گل را داده است؟

مسی به کدام بازیکنان بیشترین پاس‌گل را داده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی بامداد امروز در بازی اینتر میامی مقابل نیویورک ردبولز عملکرد خوبی داشت و موفق شد پنج پاس گل بدهد.

به گزارش فوتبالی ، از این پنج پاس گلی که لیونل مسی داد، سه تای آن به لوییس سوارز بود. در حقیقت لوییس سوارز مقابل شد مقابل نیویورک ردبولز هت تریک کند و عملکرد بسیار خوبی را از خودش نشان بدهد.

لیونل مسی تا حالا 44 پاس گل به لوییس سوارز داده است. در حقیقت لوییس سوارز بازیکنی است که لیونل مسی بیشترین پاس گل را در دوران حرفه ای خود به او داده است. سوارز بین سال های 2014 تا 2020 در بارسلونا حضور داشت و در آن سال ها با لیونل مسی هم‌تیمی بود و حالا دوباره آن ها در اینتر میامی با هم هم‌تیمی شده اند.

پس از سوارز، نیمار جونیور قرار می گیرد. مسی به نیمار 27 پاس گل داده است. نیمار بین سال های 2013 تا 2017 در بارسلونا با مسی هم‌تیمی بود. از سوی دیگر مسی و نیمار بین سال های 2021 تا 2023 هم در پاری سن ژرمن هم‌تیمی بودند.

کیلیان امباپه در رده سوم بازیکنانی قرار دارد که مسی بیشترین پاس گل را به او داده است. مسی و امباپه بین سال های 2021 تا 2023 در پی اس جی هم‌تیمی بودند و لیونل مسی 20 پاس گل به کیلیان امباپه داد.

1471