واکنش وینیسیوس جونیور به تساوی رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ

واکنش وینیسیوس جونیور به تساوی رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور ستاره رئال مادرید در بازی مقابل بایرن مونیخ بود و موفق شد دو گل به ثمر برساند و تبدیل به بهترین بازیکن زمین شود.

به گزارش فوتبالی ، وینی جونیور پس از درخشش مقابل بایرن مونیخ، گفت:" به دنبال این بودیم که برنده شویم اما رقابت در چنین بازی هایی بسیار نزدیک است. هر دو تیم کیفیت بالایی دارند و از فرصت هایی که به دست می آورند، استفاده می کنند. استراحت می کنیم و پس از آن تمام تلاش خود را برای صعود به فینال در برنابئو انجام می دهیم."

وینی جونیور گل اول خود را در دقیقه 24 بازی روی پاس دیدنی تونی کروس به ثمر رساند، او در این باره گفت:" در تمرینات از این کار ها زیاد انجام می دهیم. او همیشه کار ها را برای من آسان می کند. من و تونی به خوبی همدیگر را می شناسیم. او برای من گل ساخت."

ستاره برزیلی رئال مادرید در انتها افزود:" باید رئال مادرید را به جایگاهی که به آن تعلق دارد برسانیم و آن هم فینال لیگ قهرمانان اروپا است."

چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت قرار است که بازی برگشت رئال مادرید - بایرن مونیخ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شود و باید دید که چه اتفاقاتی در آن بازی رخ خواهد داد.

1470