تمجید درک کویت از آرنه اسلات گزینه مربیگری لیورپول

تمجید درک کویت از آرنه اسلات گزینه مربیگری لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم سابق هلندی باشگاه لیورپول در مورد حضور آرنه اسلات در تیم قرمزپوش بندر مرسی ساید اظهار نظر کرد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی میل باشگاه لیورپول در حال نهایی کردن پرداخت مبلغ فسخ قرارداد آرنه اسلات به فاینورد است و با توجه به اینکه اسلات برای پیوستن به لیورپول ابراز علاقه کرده انتظار می رود فاینورد با لیورپول برای انجام این انتقال توافق کند.

درک کویت مهاجم پیشین هلندی باشگاه لیورپول در مورد حضور آرنه اسلات در این باشگاه گفت: "آرنه عاشق فوتبال تهاجمی است و در تمام طول مسابقه به این قضیه فکر می کند. وقتی اسلات در مورد فوتبال حرف می زند شوق و اشتیاق را میتونید در او ببینید. آرنه همیشه در حال مطالعه در مورد تیم های دیگر است و به این فکر می کند که به چه شکل تیم او میتواند پیشرفت کند و به تکامل برسد."

کویت در ادامه صحبت های خود افزود: "البته نمی توان تیمی مانند فاینورد را با لیورپول مقایسه کرد اما آرنه عادت دارد تا با فشار و انتظارات بالا کنار بیاد. مطمئنا وقتی او با یک شرایط سخت مواجه شود و نتایج خوب نخواهد نگیرد، رسانه ها او را تحت فشار خواهند گذاشت ولی او همیشه میتواند شرایط را کنترل کند و به اصول خود پایبند باشد."

۱۰۰۹