چلسی رقیب آرسنال در راه جذب ستاره اوکراینی

چلسی رقیب آرسنال در راه جذب ستاره اوکراینی

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک جوان و با استعداد شاختار دونتسک اوکراین نظر مربیان چلسی را به خود جلب کرده است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی میل چلسی علاقه خود را به جذب گئورگی سوداکوف استعداد برتر خط هافبک شاختار دونتسک نشان داده است. گفته می شود که مدیران چلسی در هفته های اخیر با نمایندگان وی گفتگو کرده اند تا ارقام مربوط به انتقال در نظر بگیرن .

سوداکوف با میخایلو مودریک بازیکن شماره ۱۰ چلسی دوست صمیمی است و به شوخی گفته است که هم تیمی سابق او در لندن دلتنگ مدریک شده است. البته در حال حاضر رقابت برای امضای با این بازیکن اوکراینی وجود خواهد داشت زیرا آرسنال و چند تیم دیگر نیز برای جذب او اظهار تمایل کرده امد اما اگر چلسی به تلاش خود ادامه دهد با توجه به اینکه آنها رابطه خوبی با نمایندگان شاختار و سوداکوف دارند احتمال این انتقال بالا خواهد بود.

این ستاره اوکراینی بند فسخ ۱۵۰ میلیون یورویی در قرارداد خود دارد ولی با مذاکرات احتمالی بین نمایندگان دو تیم این رقم قابل کاهش خواهد بود. پیش از این گفته شد مذاکرات آرسنال و شاختار دونتسک بر سر انتقال گئورگی سوداکوف شروع شده است و درخواست تیم اوکراینی بر خلاف بند آزادسازی می تواند نزدیک به ۷۰ میلیون یورو باشد. از سوی دیگر استون ویلا و تاتنهام نیز به او علاقه دارند.

۱۰۰۹