بازیکن قرضی رئال مادرید که ژابی آلونسو او را می‌خواهد

بازیکن قرضی رئال مادرید که ژابی آلونسو او را می‌خواهد

پایگاه خبری فوتبالی - ژابی آلونسو در فصل جاری یعنی فصل 2023/24 عملکرد درخشانی در بایرلورکوزن داشته است و تیم او حتی یک باخت را هم تجربه نکرده است و قهرمان بوندسلیگا شده است و حالا به دنبال فتح سه گانه است.

به گزارش فوتبالی ، ژابی آلونسو با وجود پیشنهاد های زیادی که داشته است، اعلام کرده که در فصل آینده هم می خواهد در بایرلورکوزن بماند و به کار خودش ادامه بدهد. آلونسو در تابستان به دنبال تقویت ترکیب بایرلورکوزن خواهد بود تا بتواند در فصل آینده هم نتایج درخشان فصل جاری را تکرار کند و دوباره تیمش عملکرد خوبی داشته باشد.

به نقل از روزنامه بیلد آلمان، یکی از بازیکنانی که ژابی آلونسو او را زیر نظر گرفته است، رافا مارین است. رافا مارین مدافع وسط 21 ساله اسپانیایی و محصول آکادمی رئال مادرید است. این بازیکن در حال حاضر به طور قرضی در آلاوز حضور دارد.

باشگاه رئال مادرید برنامه دارد که او را در تابستان دوباره به تیم خود برگرداند چرا که ناچو قرار است از رئال مادرید برود و این بازیکن می تواند به جای ناچو در قلب خط دفاعی رئال مادرید شروع به کار کند. باید دید که پیشنهاد بایرلورکوزن و ژابی آلونسو برای خرید رافا مارین به چه شکل خواهد بود و رئال مادرید حاضر به فروش این بازیکن می شود یا خیر.

1470