عکس؛ لحظه‌ای که بلینگام با براهیم دیاز خوشحالی معروف خود را انجام داد

عکس؛ لحظه‌ای که بلینگام با براهیم دیاز خوشحالی معروف خود را انجام داد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید یک برد شیرین را در هفته سی و چهارم رقابت های لالیگای اسپانیا مقابل کادیز به دست آورد و حالا تنها یک امتیاز با قهرمان شدن در لالیگا فاصله دارد و اگر بارسلونا هم امتیاز از دست بدهد قهرمان لالیگا می شود.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید قرار است که چهارشنبه پیش رو به مصاف بایرن مونیخ برود و در دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود. آنچلوتی با فکر این بازی، به برخی از بازیکنان اصلی خود مقابل کادیز استراحت داده بود. جود بلینگام یکی از این بازیکن ها بود. بلینگام در دقیقه 66 به جای آردا گولر وارد میدان شد. جود بلینگام دو دقیقه بعد یعنی در دقیقه 68 روی یک کار ترکیبی دیدنی و با پاس براهیم دیاز موفق شد دروازه کادیز را باز کند. بلینگام با این گلی که به ثمر رساند، به تعداد 18 گل در لالیگا رسید اما همچنان از آرتم دووبیک عقب تر است و آقای گل لالیگا نیست.

بلینگام پس از گلی که به ثمر رساند، به سمت براهیم دیاز رفت و با او خوشحالی جالبی را انجام داد. در حقیقت جود بلینگام حرکت معروف خود را با گلزنی این بار با براهیم دیاز انجام داد که به او پاس گل داده است.

تماشای گل بلینگام

1471