ترکیب رسمی بایرن مونیخ - آرسنال؛ آخرین جام توخل هم از دست می رود؟

ترکیب رسمی بایرن مونیخ - آرسنال؛ آخرین جام توخل هم از دست می رود؟

پایگاه خبری فوتبالی- یک جنگ تمام عیار بین شاگردان میکل آرتتا و توماس توخل امشب ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در آلیانز آرنا مونیخ آغاز خواهد شد.

به گزارش فوتبالی،‌ دو تیم بایرن مونیخ و آرسنال در دیدار برگشت مرحله ۱/۴ نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. دو تیم آلمانی و انگلیسی در شرایطی دیدار خواهند کرد که شاگردان توماس توخل در تنها جام باقی مانده فصل پس از ناکامی در کسب قهرمانی بوندسلیگا و جام حذفی آلمان شانس خود را جستجو می کنند و در مقابل آرسنال پس از شکست در دیدار حساس لیگ برتر انگلیس مقابل استون ویلا به دنبال بازگشت به نتایج خوب با یک صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. توپچی ها و باواریایی ها در دیدار رفت به تساوی ۲-۲ رسیدند و حالا بازی برگشت در مونیخ تکلیف تیم صعود کننده به نیمه نهایی را مشخص خواهد کرد. در ۱۳ تقابل اخیر این دو تیم ۶ برد نصیب بایرن مونیخ و ۴ برد سهم آرسنال بوده و ۳ بازی نیز به تساوی انجامیده است.


در این دیدار یورای تیمبر تنها غایب آرسنال است و سرژ گنابری و کینگزلی کومان به علت مصدومیت و آلفونسو دیویس به علت محرومیت غایبان باواریایی ها هستند.

ترکیب دو تیم در بازی امشب به شرح زیر است:

بایرن مونیخ : نویر ،ده لیخت، دایر، مزراوی ، کیمیش، گورتزکا ،لایمر، سانه ، هری کین، رافائل گریرو ، جمال موسیالا
 
آرسنال: داوید رایا ،بن وایت، سالیبا، گابریل، تومیاسو، دکلان رایس، مارتین اودگارد، بوکایو ساکا، گابریل مارتینلی، جورجینیو، کای هاورتز


۱۰۰۹