ترکیب پاری سن ژرمن - بارسلونا؛ بازگشت ستاره هلندی به ترکیب اصلی کاتالان‌ها

ترکیب پاری سن ژرمن - بارسلونا؛ بازگشت ستاره هلندی به ترکیب اصلی کاتالان‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم بارسلونا و پاری سن ژرمن در مقابل همدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های پاری سن ژرمن و بارسلونا در ورزشگاه پارک دو پرانس شهر پاریس به مصاف همدیگر می‌روند. این دو تیم آخرین بار در سال 2021 در مرحله یک هشتم نهایی در برابر هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فرانسوی موفق به غلبه بر حریف اسپانیایی خود شد.

نکته جالب در خصوص ترکیب بارسلونا، بازگشت فرنکی دی یونگ به ترکیب اصلی است. این هافبک هلندی در چند هفته اخیر به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نبود اما حالا می‌تواند از ابتدا برای بارسا به میدان برود. حضور لامین یامال و پائو کوبارسی، دو ستاره جوان بارسایی‌ها در ترکیب اصلی هم دیگر نکته جالب توجه ترکیب بارسلونا است.

حضور عثمان دمبله، ستاره سابق بارسلونا در ترکیب پاری سن ژرمن هم می‌تواند برای هواداران دو تیم جذاب باشد. این ستاره فرانسوی در تابستان گذشته، پس از حواشی زیاد به پاری سن ژرمن پیوست و حالا باید در برابر هم‌تیمی‌های سابقش به میدان برود.

ترکیب پاری سن ژرمن:

سنگربان: جانلوییجی دونارونا

مدافعان: مارکینیوش، لوکاس هرناندز، برالدو و نونو مندز

هافبک‌ها: ویتینیا، فابیان رویز و مارکو آسنسیو

مهاجمین: عثمان دمبله، کانگ این لی و کیلیان امباپه

ترکیب بارسلونا:

سنگربان: مارک آندره ترشتگن

مدافعان: ژول کنده، پائو کوبارسی، رونالد آرائوخو و ژائو کانسلو

هافبک‌ها: فرنکی دی یونگ، سرخی روبرتو و ایلکای گوندوغان

مهاجمین: رافینیا، لامین یامال و روبرت لواندوفسکی

1428