یک ادعای عجیب: کلوپ به اندازه کافی برای لیورپول خوب نیست

یک ادعای عجیب: کلوپ به اندازه کافی برای لیورپول خوب نیست

پایگاه خبری فوتبالی - دنی میلز مدافع سابق تیم های لیدز یونایتد و منچسترسیتی معتقد است که یورگن کلوپ به اندازه کافی برای لیورپول مفید نبوده و لایق این همه تعریف و تمجید نیست. 

به گزارش فوتبالی، یورگن کلوپ حدود 9 سال قبل به لیورپول آمد و توانست این تیم را به یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس تبدیل کند. او در طول این دوران، یک بار قهرمان لیگ برتر انگلیس و یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، اما بدشانسی او، حضور حریفی همچون منچسترسیتی بود و به عقیده بسیاری از مردم، اگر سیتی و پپ گواردیولا نبودند، کلوپ می توانست به افتخارات بی شماری با لیورپول دست پیدا کند. 

اما دنی میلز نظر دیگری دارد. او به تاک اسپورت گفت: "او در 9 سال، فقط یک بار قهرمان لیگ شده. کلودیو رانیری قهرمان لیگ شده. مربیان زیادی به چلسی آمدن و موفق شدند در همان سال اول، قهرمان لیگ برتر شوند. شاید آن ها فقط دو فصل در چلسی دوام می آوردند، اما باز هم یک قهرمانی لیگ به دست می آوردند. باشگاه لیورپول بیشترین همکاری را با کلوپ داشت. آن ها بازیکنان خودشان را با مبالغ زیادی به فروش رساندند. به کوتینیو نگاه کنید. با رقم 120 میلیون پوند به فروش رفت و هیچ وقت برای بارسلونا بازی نکرد. لیورپول حالا بیشتر پولش را خرج دستمزدهای هفتگی می کند. محمد صلاح در هر هفته 400 الی 500 هزار پوند دریافت می کند."

4416