بازی بارسلونا مقابل ناپولی مهم‌ترین بازی این فصل از نظر ژاوی

بازی بارسلونا مقابل ناپولی مهم‌ترین بازی این فصل از نظر ژاوی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا و ناپولی فردا شب (سه شنبه) از ساعت 23:30 به وقت ایران به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت آبی و اناری پوشان در این بازی حساس چه نتیجه ای به دست می آورند.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا در بازی رفت به تساوی یک بر یک رسیده است و فردا در خانه خودش با ناپولی روبرو می شود. ژاوی هرناندز در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از این بازی درباره رویارویی با ناپولی گفت:" نمی توانم برای این بازی صبر کنم چرا که مقابل هوادارانمان به مصاف یک تیم بزرگ می رویم. این بازی خیلی مهم است. بازی مقابل ناپولی مهم ترین بازی فصل بارسلونا تا اینجای کار است. در حال حاضر در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا هستیم. امید زیادی داریم. چهار سال از مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دور بوده ایم."

ژاوی در ادامه افزود:" امیدوارم که یک شب خاص و جادویی برای هواداران بارسلونا رقم بخورد. ناپولی با سرمربی جدید خود در حال بهتر شدن است. آن ها پیشرفت قابل توجهی داشته اند. ما با داشتن مصدوم هایی مثل پدری، دی یونگ، بالده و گاوی پا به این بازی می گذاریم. با این وجود باید رقابت کنیم و توانایی خود را نشان دهیم."

1470