منچسترسیتی در پی جذب ستاره خط حمله ناپولی

منچسترسیتی در پی جذب ستاره خط حمله ناپولی

پایگاه خبری فوتبالی- خویچا کواراتسخلیا، ستاره گرجستانی ناپولی مورد توجه منچسترسیتی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، خویچا کواراتسخلیا یکی از جذاب‌ترین وینگرهای حال حاضر دنیا برای تیم‌های بزرگ است. این وینگر گرجستانی در فصل گذشته یکی از عوامل اصلی قهرمانی ناپولی در سری آ بود. او مورد توجه باشگاه‌های زیادی در دنیای فوتبال قرار گرفته و باید دید در این تابستان ناپولی را به مقصد تیم دیگری ترک می‌کند یا خیر؟

شنیده‌ها حاکی از آن است که منچسترسیتی نیز اخیرا به جمع مشتریان این ستاره گرج اضافه شده. منچسترسیتی به عنوان قهرمان سه‌گانه، یکی از جذاب‌ترین تیم‌های دنیا برای هر بازیکنی است. کواراتسخلیا می‌تواند در این تیم پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.

بازی کردن در کنار ستارگانی همچون ارلینگ هالند، کوین دی بروینه و فیل فودن می‌تواند برای هر بازیکنی در دنیا جذاب باشد. جدای از آن، شانس همکاری با پپ گواردیولا نیز در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد.

به همین خاطر، مدیران باشگاه انگلیسی اعتقاد دارند که کمتر بازیکنی در دنیای فوتبال است که می‌تواند پیشنهاد بازی در منچسترسیتی را رد کند.

به گزارش فیچاجس، منچسترسیتی آماده رقابت با لیورپول و چلسی برای جذب وینگر گرجستانی ناپولی، خویچا کوارتسلیا است. بارسلونا نیز یکی از تیم‌هایی است که تمایل دارد کواراتسخلیا را به خدمت بگیرد، اما باشگاه اسپانیایی توانایی مالی لازم برای رقابت با تیم‌های انگلیسی را ندارد.

او در دو فصل اخیر آمار بسیار خوبی از خود به جای گذاشته و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان سری آ از زمان پیوستنش به ناپولی بوده.

کواراتسخلیا تنها 23 سال سن دارد و می‌تواند گزینه جذابی برای سرمایه‌گذاری بلندمدت باشد. او هنوز فرصت زیادی برای پیشرفت دارد.

1428