بازیکنی که گواردیولا او را بهترین وینگر دنیا می‌داند

بازیکنی که گواردیولا او را بهترین وینگر دنیا می‌داند

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی موفق شد با نتیجه چهار بر صفر فولام را شکست بدهد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد و دیگر فاصله زیادی تا قهرمانی نداشته باشد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی دو تا از گل های منچستر سیتی را یوشکو گواردیول به ثمر رساند. این بازیکن کروات که 22 سال سن دارد، در اصل یک مدافع کناری است اما پپ گواردیولا او را بهترین وینگر دنیا می داند. یوشکو گواردیول در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو هم یک گل دیدنی به رئال مادرید زده بود.

پپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از بازی مقابل فولام با اشاره به گل اول یوشکو گواردیول گفت:" بهترین وینگر دنیا را به منچسترسیتی آورده ایم. بعد از بازی مقابل ولورهمپتون به بازیکنان تیمم سه روز استراحت دادم اما یوشکو گواردیول کسی بود که باز هم به کمپ تمرینی آمد و به مرخصی نرفت. او یک خرید فوق العاده برای منچستر سیتی بوده و در سال های پیش رو این قضیه بیشتر مشخص می شود."

گفتنی است که یوشکو گواردیول در تابستان گذشته یعنی تابستان 2023 از تیم لایپزیش به منچستر سیتی آمد و به طور کامل مورد اعتماد پپ گواردیولا است.

1471