مبلغی که بارسلونا برای خریدن بازیکن پرتغالی باید پرداخت کند

مبلغی که بارسلونا برای خریدن بازیکن پرتغالی باید پرداخت کند

پایگاه خبری فوتبالی - ژائو فلیکس در حال حاضر به طور قرضی در بارسلونا حضور دارد و ژاوی هرناندز در این فصل از او در خط حمله تیم خود استفاده کرده است.

به گزارش فوتبالی ، البته باید گفت که فلیکس به مرور زمان جایگاه خود را در ترکیب بارسلونا از دست داد و ژاوی هرناندز ترجیح داد که لامینه یامال را وارد ترکیب تیمش کند و از یامال در کنار رابرت لواندوفسکی و رافینیا در خط حمله خود استفاده کند.

به نقل از لوییس روخو، خبرنگار مارکا، اتلتیکو مادرید برای این که ژائو فلیکس را به طور دائمی به فروش برساند، مبلغی بین 70 تا 80 میلیون یورو می خواهد. بارسلونا توان پرداخت چنین رقمی را برای ژائو فلیکس ندارد. آبی و اناری پوشان اگر بخواهند برای فصل آینده هم ژائو فلیکس را در ترکیب تیم خود حفظ کنند او را به طور قرضی می خواهند و در نظر دارند که یک بار دیگر این بازیکن را از اتلتیکو مادرید قرض بگیرند.

ژائو فلیکس در حال حاضر بیست و چهار سال سن دارد. این بازیکن دوره کوتاهی را هم به طور قرضی در چلسی بازی کرد. به نظر می رسد که دیگو سیمئونه جایی برای او در ترکیب تیمش ندارد و به همین دلیل به دنبال قرض دادن او به تیم های دیگر است.

1470