ستاره 22 ساله چمپیونشیپ در تیررس تاتنهام

ستاره 22 ساله چمپیونشیپ در تیررس تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی- جیدن فیلوگن، ستاره 22 ساله هال سیتی در رادار تاتنهام قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، آنژه پوستکوگلو در این فصل نتایج خوبی به همراه تاتنهام به دست آورد. با وجود جدایی هوگو لوریس و هری کین، پیش‌بینی می‌شد تاتنهام در بحران فرو برود، اما سرمربی استرالیایی سفیدهای شمال لندن نتایج درخشانی به دست آورد و فراتر از حد انتظار ظاهر شد.

عملکرد خوب پوستکوگلو سبب شد تا اعتماد مدیران باشگاه تاتنهام به این سرمربی جلب شود. آن‌ها قصد دارند سال آینده تیمی رقابتی برای پوستکوگلو بسازند. گفتنی است سران تاتنهام در نقل و انتقالات زمستانی هم چند خرید مهم انجام دادند.

گفته می‌شود با وجود چند مهاجم در لیست بازیکنان، اما آنژه پوستکوگلو همچنان خواهان جذب بازیکنی برای این پست است. او جیدن فیلوگن، ستاره هال سیتی را زیر نظر دارد.

فیلوگن که یکی از بازیکنان پرورش‌یافته در آکادمی فوتبال استون ویلا است، در این فصل عملکرد خوبی در رقابت‌های چمپیونشیپ داشته است. او تا به اینجای فصل در 20 بازی برای تیمش به میدان رفت که حاصلش 8 گل و 6 پاس گل بود.

به گزارش رسانه تیم تاک، فیلوگن 22 ساله موفق شد توجه باشگاه تاتنهام را به خود جلب کند.

البته کار تاتنهام برای خرید این بازیکن ساده نیست، چون گفته می‌شود استون ویلا در قرارداد این بازیکن بند بازخرید قرار داده است و اونای امری هم از سبک بازی او خوشش می‌آید. در این صورت، استون ویلا می‌تواند جلوتر از سایر گزینه‌ها فیلوگن را به خدمت بگیرد.

به گفته وبسایت ترانسفر مارکت، ارزش این بازیکن در حال حاضر 8 میلیون پوند است.

1428