چلسی به دنبال جذب وینگر 26 ساله اشتوتگارت

چلسی به دنبال جذب وینگر 26 ساله اشتوتگارت

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی برای تقویت خط حمله خود قصد دارد برای جذب کریس فوریچ، وینگر آلمانی باشگاه اشتوتگارت تلاش کند.

به گزارش فوتبالی، مدیران چلسی در تابستان امسال نیز می‌خواهند پروژه خودشان را کامل کنند و احتمالا یک پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسروصدای دیگر در انتظار هواداران باشگاه لندنی باشد. آن‌ها در دو پنجره قبلی دست به خرید بازیکنان جوان و آینده‌دار دنیای فوتبال زدند و تعداد زیادی از این استعدادها را دور هم جمع کردند. حالا به نظر می‌رسد که در کنار خرید بازیکنان جوان، تصمیم دارند تا به سراغ بازیکنانی که تجربه بیشتری دارند هم بروند.

تقویت خط حمله، یکی از اهداف سران باشگاه انگلیسی برای فصل آینده است. مدیران باشگاه قصد دارند تا یک مهاجم نوک کلاسیک به خدمت بگیرند و ویکتور اوسیمن اصلی‌ترین گزینه آن‌ها است.

اما کار تقویت خط حمله به همینجا ختم نمی‌شود. گزارش‌ها حاکی از آن است که رحیم استرلینگ، وینگر انگلیسی چلسی در تابستان پیش رو از چلسی جدا می‌شود. او در این فصل نتوانست انتظارات را برآورده کند و پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شد. هرچند که خود بازیکن می‌خواهد فرصت بیشتری داشته باشد تا خودش را اثبات کند، اما بعید است مدیران باشگاه فرصت بیشتری به او بدهند.

کریس فوریچ آلمانی، یکی از گزینه‌های جانشینی استرلینگ برای فصل آینده است. به نقل از نشریه کیکر، چلسی پس از فصل فوق‌العاده‌ای که فوریچ با اشتوتگارت پشت سر گذاشت تمایل زیادی به جذب او دارد.

قیمت این بازیکن چیزی بین 25 الی 30 میلیون یورو تخمین زده شده است. همچنین بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند نیز می‌خواهند برای خرید این بازیکن با چلسی وارد رقابت شوند.

1428