واکنش آرتتا به درگیری دو بازیکن آرسنال مقابل ناتینگهام فارست

واکنش آرتتا به درگیری دو بازیکن آرسنال مقابل ناتینگهام فارست

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی آرسنال راجع به دعوا و درگیری میان بن وایت و اولکساندر زینچنکو به خبرنگاران توضیح داد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم های آرسنال و ناتینگهام فارست از هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس در سیتی گراند به مصاف هم رفتند. بعد از یک نیمه سرد و کسل کننده، توپچی ها در نیمه دوم با گل های گابریل ژسوس و بوکایو ساکا جلو افتادند، اما گل تایوو آوونیی در دقیقه 89 باعث شد تا آرسنال حسابی تحت فشار باشد. با این حال، شاگردان آرتتا از این مخمصه جان سالم به در بردند و با نتیجه 2-1 پیروز شدند، اما در پایان بازی، اولکساندر زینچنکو به سرعت به سمت بنجامین وایت رفت تا درباره گل خورده بحث و جدل کند. البته این درگیری خیلی سریع توسط دکلان رایس خاتمه یافت. 

آرتتا راجع به این درگیری گفت: "من عاشق این چیزها هستم. بازیکنان چیزهای زیادی از یک دیگر طلب می کنند. آن ها از نحوه دریافت گل راضی نبودند و می خواستند آن را حل کنند. بله، کمی قضیه شلوغ شد، اما این به معنای بد بازی کردن ماست. باید با نتیجه بهتری پیروز می شدیم و کلین شیت را حفظ می کردیم. در دقایق پایانی تحت فشار بودیم، اما مدافعان کم نیاوردند."

4416