آرسنال به جذب هافبک 24 ساله رئال سوسیداد خوشبین نیست

آرسنال به جذب هافبک 24 ساله رئال سوسیداد خوشبین نیست

پایگاه خبری فوتبالی- مارتین زوبیمندی، یکی از گزینه‌های اصلی آرسنال برای تقویت کمربند خط میانی است؛ اما ممکن است شرایط جذب او سخت باشد.

به گزارش فوتبالی، مارتین زوبیمندی پس از درخشش در ترکیب رئال سوسیداد توجه تیم‌های زیادی را به خود جلب کرد. این هافبک 24 ساله اسپانیایی، یکی از بازیکنانی است که گفته می‌شود سبک بازی‌اش شباهت زیادی به سرخیو بوسکتس و رودری دارد. تابستان قبلی ژاوی هرناندز تلاش زیادی کرد تا این بازیکن را برای بارسلونا به خدمت بگیرد، اما به دلیل رقم بالای فسخ قراردادش، موفق به انجام این انتقال نشد.

حالا برای تابستان پیش رو، تیم‌های بیشتری برای به خدمت گرفتن زوبیمندی صف بسته‌اند. بایرن مونیخ، آرسنال و لیورپول، دیگر تیم‌هایی هستند که در کنار بارسلونا با هم رقابت می‌کنند تا این هافبک را به دست بیاورند. با توجه به این‌که رئال سوسیداد حاضر نیست ستاره خط میانی خود را ارزان از دست بدهد، باید گفت بارسلونا و بایرن مونیخ از این رقابت کنار می‌روند.

به نقل از سایمون کالینز، خبرنگار رسانه استاندارد، آرسنال نسبت به خرید زوبیمندی خوشبین نیست. آن‌ها تصور می‌کنند کار سختی برای به سرانجام رساندن این معامله دارند و به همین خاطر چند گزینه دیگر را هم زیر نظر گرفته‌اند تا در صورت شکست در جذب زوبیمندی، برای خرید آن‌ها اقدام کنند.

این خبرنگار اضافه کرد که زوبیمندی تمایل زیادی دارد تا یک بار دیگر زیر نظر ژابی آلونسو کار کند. زوبیمندی زمانی که در تیم جوانان رئال سوسیداد حضور داشت، زیر نظر آلونسو کار کرد؛ به همین خاطر ممکن است یک فصل دیگر صبر کند تا تکلیف تیم بعدی آلونسو مشخص شود.

1428