مدافع اسپانیایی منچسترسیتی، گزینه بارسلونا برای روزهای آخر نقل و انتقالات

مدافع اسپانیایی منچسترسیتی، گزینه بارسلونا برای روزهای آخر نقل و انتقالات

پایگاه خبری فوتبالی – بارسلونا قصد دارد در روزهای پایانی نقل و انتقالات زمستانی برای جذب سرخیو گومز، مدافع چپ منچسترسیتی اقدام کند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا ممکن است در آخرین لحظات نقل و انتقالات زمستانی، برای جذب بازیکن جوان منچسترسیتی اقدام کند.

بارسلونا در تلاش برای جایگزینی الخاندرو بالده مصدوم، به دنبال جذب سرخیو گومز، مدافع چپ منچسترسیتی است که در این فصل چندان مورد توجه گواردیولا قرار ندارد و معمولا از روی نیمکت نمایش تیمش را تماشا می‌کند.

به گزارش فیچاجس، بارسلونا آماده است تا پس از مصدومیت الخاندرو بالده، یک بازیکن در روزهای پایان نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد. بالده به زودی پایش را به تیغ جراحان می‌سپارد و تا پایان فصل از میادین دور خواهد بود.

هدف اصلی مدیران بارسلونا برای جانشینی بالده، سرخیو گومز از منچسترسیتی است، چرا که پپ گواردیولا در این فصل زیاد از او استفاده نمی‌کند و بعید است با جدایی مدافع اسپانیایی تیمش مخالفت کند.

گومز در این فصل تنها 9 بازی برای سیتیزن‌ها انجام داده و گواردیولا معمولا ترجیح می‌دهد از ناتان آکه یا یوشکو گواردیول در پست دفاع چپ استفاده کند.

مارک کوکوریا از چلسی و خوان میراندا از رئال بتیس که مثل سرخیو گومز از محصولات آکادمی لاماسیا هستند، دیگر گزینه‌های بارسا برای روزهای پایانی نقل و انتقالات هستند، اما سرخیو گومز از نظر اقتصادی برای بارسلونا مناسب‌تر است.

1428