رکوردی که جود بلینگام به آن پایان داد

رکوردی که جود بلینگام به آن پایان داد

پایگاه خبری فوتبالی- جود بلینگام در جریان دیدار تیمش برابر آلمریا، از ادامه یافتن یک رکورد منفی برای رئال مادرید جلوگیری کرد.

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدارهای هفته بیست و یکم رقابت‌های لالیگا، تیم‌های رئال مادرید و آلمریا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به مصاف همدیگر رفتند که در پایان، سفیدهای چامارتین توانستند در یک بازی جذاب دیدنی، با نتیجه سه بر دو از سد آلمریای قعرنشین عبور کنند.

اما جدای از حواشی زیادی که این بازی به همراه داشت، جود بلینگام موفق شد به یک رکورد منفی رئال مادرید در این فصل پایان بدهد.

به گزارش پایگاه آماری اوپتا، گلی که جود بلینگهام، در جریان دیدار دو تیم رئال مادرید و آلمریا از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، اولین گل رئال مادرید از روی ضربه پنالتی در این فصل لالیگا بود. این اتفاق بعد از سه پنالتی هدر رفته توسط رودریگو و لوکا مودریچ رقم خورد.باید یادآور شویم که این طولانی‌ترین روند گلزنی پنالتی برای رئال مادرید در یک فصل لالیگا در قرن بیست و یکم بود.

گفته می‌شد که پس از جدایی کریم بنزما، رودریگو و لوکا مودریچ پنالتی‌زن‌های اصلی رئال مادریدهستند، اما حالا به‌ نظر می‌رسد فوق‌ستاره انگلیسی وظیفه زدن ضربات پنالتی تیمش را جلوتر از دیگر بازیکنان بر عهده بگیرد.

1428