یک احتمال؛ رویارویی ژابی آلونسو و کارلو آنچلوتی در سوپرجام اروپا

یک احتمال؛ رویارویی ژابی آلونسو و کارلو آنچلوتی در سوپرجام اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - ممکن است که در دیدار فینال سوپرجام اروپای 2024، شاهد تقابل کارلو آنچلوتی و ژابی آلونسو باشیم البته هنوز این قضیه فقط در حد یک احتمال است.

به گزارش فوتبالی ، بایرلورکوزن با هدایت ژابی آلونسو در دور رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ اروپا در ورزشگاه الیمپیکو شهر رم موفق شد با نتیجه دو بر صفر تیم آ اس رم را شکست بدهد و در آستانه صعود به فینال قرار بگیرد. از سوی دیگر رئال مادرید هم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا مقابل بایرن مونیخ به تساوی دو بر دو رسیده است و حالا در بازی برگشت با عبور از سد بایرن مونیخ در سانتیاگو برنابئو می تواند به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد.

در صورتی که کارلو آنچلوتی بتواند رئال مادرید را در این فصل قهرمان لیگ قهرمانان اروپا کند و از آن سو ژابی آلونسو هم بایر لورکوزن را به قهرمانی در لیگ اروپا برساند، می توانیم شاهد تقابل آنچلوتی و ژابی آلونسو در دیدار فینال سوپرجام اروپا 2024 باشیم و به این ترتیب رئال مادرید و بایرلورکوزن به مصاف هم بروند.

ژابی آلونسو در فصل 2013/14 در رئال مادرید بازیکن بوده است و در آن زمان آنچلوتی سرمربی رئال مادرید بود و آلونسو شاگرد او بود.

1471