رسمی؛ پدیده برزیلی، اولین خرید زمستانی پی‌اس‌جی

رسمی؛ پدیده برزیلی، اولین خرید زمستانی پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - پی اس جی رسما خرید لوکاس برالدو مدافع میانی 20 ساله سائوپائولو را تایید کرد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن برزیلی اولین خرید زمستانی تیم پاریسی به شمار می رود که به زودی به اردوی پی اس جی ملحق می شود. پاریسی ها به زودی از دومین خرید خود یعنی گابریل موسکاردو هافبک دفاعی کورینتیانس هم رونمایی خواهند کرد. پی اس جی برای خرید برالدو 20 میلیون یورو هزینه کرده و برای این بازیکن قراردادی پنج ساله امضا کرده است. برالدو احتمالا در بازی 24 دی مقابل لانس اولین بازی خود را در ترکیب پی اس جی خواهد داشت. 

پی اس جی در هفته های اخیر به روند مذاکراتش برای خرید برالدو سرعت بخشیده بود و در نهایت برای انتقال این بازیکن با مبلغ 20 میلیون یورو به توافق رسید. این مدافع میانی مورد توجه باشگاه های انگلیسی نیز قرار داشت. 

لوئیز کمپوس مشاور ورزشی پی اس جی نقشی کلیدی در این انتقال داشت و شخصا این بازیکن را به خدمت گرفت. برالدو حالا برای حضور در ترکیب پی اس جی باید با بازیکنانی نظیر اشکرینیار، لوکاس هرناندز و مارکینیوش رقابت کند. برالدو و موسکاردو احتمالا تنها خریدهای زمستانی پی اس جی خواهند بود. 

برالدو برای این که در ترکیب پی اس جی جا بیافتد، از حضور در مسابقات راهیابی به المپیک انصراف داده و در تیم المپیک برزیل حضور پیدا نخواهد کرد.

4125