تحسین آرسن ونگر از ستاره 17 ساله پی‌اس‌جی: او مخلوطی از ویرا، کانته و پوگباست

تحسین آرسن ونگر از ستاره 17 ساله پی‌اس‌جی: او مخلوطی از ویرا، کانته و پوگباست

پایگاه خبری فوتبالی - آرسن ونگر سرمربی سابق آرسنال به تمجید از وارن زیر امری ستاره 17 ساله پی اس جی پرداخت و می گوید که او کاملاً مستحق دعوت شدن به تیم ملی فرانسه بود.

به گزارش فوتبالی، دیدیه دشان همچون آرسن ونگر تحت تاثیر امری قرار گرفت و این ستاره 17 ساله را به اردوی تیم ملی فرانسه دعوت کرد تا به جوان ترین بازیکن تاریخ این کشور تبدیل شود که در اردوی تیم ملی حضور دارد. او ماه پیش به عنوان کاپیتان زیر 21 ساله های فرانسه انتخاب شد و در این فصل نیز در 10 بازی از 11 بازی پی اس جی به صورت فیکس بازی کرده.

آرسن ونگر در مصاحبه ای با Le Parisien گفت: "وارن زیر امری؟ ما داریم راجع به پسری صحبت می کنیم که استعداد فوق العاده ای دارد. او خیلی زود خودش را مطرح کرد و نمایش های درخشانی داشت و به همین خاطر، دیدیه دشان او را به تیم ملی دعوت کرد. وقتی در 17 سالگی، باشگاهتان شما را به عنوان بازیکن های فیکس انتخاب می کند، یعنی کارتان را به نحو احسن درست انجام داده اید. از برخی جهات، او مرا به یاد کیلیان امباپه می اندازد. او مخلوطی از پل پوگبا، انگولو انته و حتی پاتریک ویراست. او می تواند بدون خطا کردن در دوئل ها برنده شود. وارن واقعا بی نظیر است، اما باید ببینیم می تواند در همین سطح باقی بماند یا خیر."

4416